ברק בכר: "לא חוששים ממכבי ת"א, הלוואי שבכל שבוע יהיה משחק כזה"

מאמן מכבי חיפה לקראת משחק העונה והמחסום המנטלי מול הצהובים: "היינו יותר טובים מהם במשחקים הקודמים". חזיזה התנצל על ההחמצה נגד פ"ת, אצילי צפוי לפתוח במשחק שבמועדון מגדירים "החשוב ביותר בשנים האחרונות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דריכות שיא במכבי חיפה, שם רוצים להעניק לנשיא יעקב שחר מתנה כפולה לרגל יום הולדתו ה-80 שיחול ביום חמישי: ניצחון ב"משחק העונה" בסמי עופר מול מכבי תל אביב (שלישי ב-20:45) ואליפות ירוקה לראשונה מזה עשור. בכרמל מבינים כי בניגוד לשני המשחקים מול הצהובים בעונה הסדירה, הפעם להתמודדות יהיו השלכות קריטיות, שכן הפסד יעמיד את הפער על ארבע נקודות לטובת האלופה ואילו ניצחון יעניק לחבורה של ברק בכר פוש אדיר והמון אמונה להמשך המאבק.

על חשיבות ההתמודדות תעיד העובדה ששחקני מכבי חיפה ייצאו לראשונה העונה לבית מלון ערב לפני משחק ביתי. בינתיים, בכר ממשיך לטעון שלחץ הוא חלק מהמשחק ובמהלך הימים האחרונים עובד הצוות המנטלי של המועדון שעות נוספות וזאת במטרה להביא את השחקנים דרוכים ומוכנים ככל הניתן. "מוטיבציה? אין טעם אפילו לדבר על זה לפני משחק כל כך גדול וחשוב. אם למישהו בטעות יש פיק ברכיים, עדיף שהוא יישב מחר ביציע", אמרו הבוקר במכבי חיפה.

צפו בברק בכר מדבר לקראת משחק העונה

ברק בכר אמר לקראת המשחק: "בשביל לזכות באליפות צריך לסיים במקום הראשון עם יותר נקודות מהמקום השני. מחר יש משחק ואנחנו רוצים לנצח אותו. היה לנו משחק טוב נגד מכבי פתח תקווה ואם לשים את התוצאה המאכזבת בצד זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו".

על המחסום המנטלי מול מכבי ת"א: "לא מעניין אותי מה היה בשנים האחרונות. השנה אנחנו קבוצה חזקה מאוד שבשני המשחקים הקודמים נגד מכבי תל אביב הייתה לא פחות טובה ואפילו יותר. אנחנו לא חוששים, זה מסוג המשחקים שמחכים לו והלוואי שבכל שבוע יהיה משחק כזה".

מבחינה מקצועית מסתמן כי מקומם של שמונה שחקנים מובטח ובמהלך היום, לאחר האימון המסכם, יחליט המאמן בעזרת הצוות שלו מי יהיו שלושת השחקנים הנוספים שיקבלו את הקרדיט במשחק אותו הגדירו במועדון כ"חשוב ביותר שלנו בשנים האחרונות". בין הקורות יפתח כמובן ג'וש כהן, כשלמרכז ההגנה ישוב בוגדן פלאניץ' והוא ישחק לצד עופרי ארד וסאן מנחם. ההתלבטות בהגנה נכון לרגע זה הין בין ארנסט מאבוקה לרז מאיר, כשנראה שהאחרון זוכה לעדיפות.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מי שצפוי לחזור להרכב הוא עומר אצילי שפתח על הספסל מול מכבי פתח תקווה, אך טרם התקבלה ההחלטה על חשבון מי הוא יפתח. בחיפה לא רוצים לוותר על אחד משלישיית הקשרים – חוסה רודריגס, נטע לביא ומוחמד אבו פאני, אך צ'רון שרי הציג יכולת טובה במשחק האחרון ולא יהיה קל לוותר גם עליו ולהוריד אותו לספסל, כשגם דולב חזיזה צפוי להמשיך לזכות לקרדיט בעקבות העונה המצוינת שלו. נראה שבכר מתלבט בין אבו פאני לשרי.

"אעשה כדי להחזיר לכם", הצהיר חזיזה בפני השחקנים ולמעשה התנצל על ההחמצה הגדולה שלו במשחק האחרון. "הוא לקח את זה ממש קשה", סיפרו הבוקר במועדון. התלבטות נוספת שיש למאמן היא בחוד ההתקפה בין ניקיטה רוקאביצה לגודסוויי דוניו, אולם נראה כי למרות המשחק הפחות טוב מול פ"ת, מלך שערי הליגה עדיין זוכה לעדיפות. אחרי האימון המסכם יצאה הקבוצה למלון עד למשחק.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדאן פלאניץ', סאן מנחם, נטע לביא, חוסה רודריגס, צ'רון שרי (מוחמד אבו פאני), עומר אצילי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה.

צפו בהחמצה של חזיזה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי