נוסבאום קיבל מבית"ר ת"א/בת ים את ברכת הדרך וימונה למאמן ק"ש

המאמן יסיים את העונה בלאומית ויתפוס החל מהקיץ את מקומו של רפואה, שנחוש לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה ויקווה להשיג ניצחון שלישי מול מכבי פתח תקווה (שלישי החל מ-18:45, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

אחרי התיקו באשדוד, משחק ממנו היא הייתה ראויה לצאת עם ניצחון, קריית שמונה תתארח מחר (שלישי החל מ-18:45, ישיר בספורט1) אצל מכבי פתח תקווה ותקווה להשיג שלוש נקודות לראשונה בפלייאוף העליון ולרשום ניצחון ליגה שלישי העונה בליגה מול הקבוצה של גיא לוזון.

למרות פער חמש הנקודות מאשדוד השלישית, בקריית שמונה מכוונים גבוה. "המטרה שלנו היא להשיג את הכרטיס לאירופה", הבהיר הבוקר גורם במועדון. מבחינה מקצועית, סגל מלא יעמוד מחר לרשותו של המאמן קובי רפואה, שיקבל בחזרה את הקשר יואב הופמייסטר שסיים לרצות עונש הרחקה ונמצא בתמונת ההרכב.

במקביל, במועדון חושבים כמובן על בניית העונה הבאה ומסתמן שבקרוב תצא הודעה על מינויו של עמיר נוסבאום, מאמן בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית, שיתפוס את מקומו של רפואה שכזכור הגיע להבנות על סיום דרכו בתום העונה. בימים האחרונים פנה נוסבאום לראשי קבוצתו, הודיע על ההצעה מאיזי שרצקי וביקש לסיים את ההתקשרות בסיום העונה.

בקבוצה מהלאומית אישרו כי נוסבאום קיבל מראשי המועדון את ברכת הדרך ובקרוב, כאמור, הוא ימונה רשמית למאמן הפועל קריית שמונה ויתחיל לבנות את הסגל לעונה הבאה לצד שרצקי.

עמיר נוסבאום | אודי ציטיאט

בינתיים, כמובן, רפואה ממשיך להוביל את הקבוצה ולקראת המשחק אמר: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול קבוצה שרוצה בדיוק כמונו להתברג כמה שיותר גבוה בטבלה. נצטרך לבוא מאוד מרוכזים למשחק הזה כדי לעמוד במטרות שלו ולחזור הביתה עם נקודות".

הרכב משוער: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, סאקו טורה (יואב הופמייסטר), רועי קהת, מוחמד שכר, יוג'ין אנסה, לוסיו (עבדאללה חליחל).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי