סופית: קובי רפואה יעזוב את הפועל קריית שמונה בתום העונה

לאחר העלייה לפלייאוף העליון, המאמן סיכם עם הבעלים איזי שרצקי על פרידה ולא מן הנמנע שיחליף בקיץ את חיים סילבס בהפועל חיפה. עמיר נוסבאום ובני בן זקן ישובו לצפון?

(גודל טקסט)

זה היה באוויר מזה תקופה, אבל היום (שני) זה הפך לרשמי: קובי רפואה יעזוב את הפועל קריית שמונה בתום העונה וכבר מוזכר כמועמד אפשרי להחליף בעונה הבאה בהפועל חיפה את חיים סילבס, שספק אם ימשיך בכרמל עונה נוספת.

כפי שפרסמנו בספורט1 לפני כשבועיים, עמיר נוסבאום שמאמן בבית"ר תל אביב/בת ים נחשב למועמד מוביל להחליף את רפואה וכן עלה שמו של ניסו אביטן, שהיה מועמד לקריית שמונה עוד לפני מינוי רפואה ובזמנו סירב לעלות צפונה. לנוסבאום יתרון גם בשל היותו שחקן הקבוצה בעבר, שמוערך מאוד על ידי שרצקי, וגם מכיוון שרק בחודש שעבר הדיח את קריית שמונה מגביע המדינה. לא מן הנמנע שנוסבאום ישוב לקריית שמונה יחד עם בני בן זקן שכבר אימן את הקבוצה בעבר וגם שמו של עמיר תורג'מן הוזכר בימים האחרונים.

האחרון שיחק בעבר במועדון וזוכה להערכה רבה אצל איזי שרצקי שאף עוקב אחר הצלחתו בקבוצה מהליגה הלאומית שהייתה זאת שהדיחה את קריית שמונה ממפעל הגביע. נוסבאום עשוי להגיע לקבוצה ביחד עם בני בן זקן שכבר אימן בעבר בקריית שמונה. בנוסף עלו שמותיהם של עמיר תורג'מן וניסו אביטן כאשר האחרון היה מועמד לקבוצה גם בעונה שעברה עוד לפני הגעתו של רפואה אך אז אביטן סירב להגיע צפונה.

חיים סילבס, קובי רפואה
רפואה יחליף את סילבס בהפועל חיפה בעונה הבאה? | אודי ציטיאט

דווקא לאחר שהקבוצה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, כחצי שנה אחרי ששרדה בליגת העל במחזור סיום העונה, הודיע המועדון: "בשיחה שהתקיימה הבוקר בין יו"ר המועדון איזי שרצקי למאמן הקבוצה קובי רפואה, סיכמו השניים על היפרדות הצדדים בסיום העונה.

"בשיחה שהתקיימה ברוח טובה, הודה יו"ר המועדון לרפואה על תרומתו למועדון בשנה וחצי האחרונות שכאמור הסתיימו בהעפלה לפלייאוף העליון, כאשר האחרון מצידו הדגיש בפני הבעלים כי יעשה את הכל על מנת לסיים כמה שיותר גבוה עם הקבוצה עד סיום העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי