אוהבת לפגוש אותה: מ.ס אשדוד ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

יעקב בריהון כבש ובישל לחמודי כנעאן, רן בן שמעון ושחקניו ניצחו בטרנר בפעם השנייה ושמרו על מאזן מושלם העונה מול הקבוצה מבירת הנגב, שנחלה הפסד שני ברציפות והתרחקה מהשגת הכרטיס לאירופה. בריירו צימק

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד התייצבה הערב (שלישי) באצטדיון טרנר עם מאזן מושלם נגד הפועל באר שבע העונה ושמרה עליו גם בתום המפגש השלישי בין הקבוצות: החבורה מעיר הנמל ניצחה 1:2 בבירת הנגב והשאירה את עצמה בפער של שש נקודות ממכבי פתח תקווה הרביעית בטבלה. יעקב בריהון היה חתום על שני השערים של אשדוד במשחק, כשהבקיע את הראשון ובישל את השני לחמודי כנעאן. מריאנו בריירו כבש לזכות המארחת. בסיום שני מחזורים בפלייאוף העליון של ליגת העל, רוני לוי ושחקניו עדיין ללא נקודות והסיכויים לשחק באירופה בעונה הבאה הולכים ונעלמים.

באר שבע, שפתחה את משחקי הפלייאוף בהפסד למכבי תל אביב, קיבלה בחזרה את ז'וסואה ששב מהרחקה ישירות להרכב. אלא שגם הפורטוגלי לא הצליח לייצר מהלך מבריק שיעשה את ההבדל עבור הקבוצה שלו, שאמנם הייתה מעט יותר קרובה לשער בחצי השעה הראשונה, אך בשורה התחתונה חסרה את החדות הנדרשת ואז נקלעה לפיגור שממנו כבר לא הצליחה להתאושש. רוני לוי ניסה להעיר את השחקנים שלו עם סדרת חילופים בפתיחת המחצית השנייה, אולם גם זה לא עזר ורק במהלך האחרון של המשחק, בריירו כבש שער מצמק שלא שינה דבר. האדומים-לבנים יחפשו נקודות ראשונות בפלייאוף כשיתארחו אצל קריית שמונה בשבת (שידור ישיר בספורט3 החל מ-18:30).

אשדוד, שבביקור הקודם שלה בטרנר השיגה 0:3 נהדר, הסתפקה הפעם בשער אחד פחות אך הראתה פעם נוספת שהיא עדיפה על מחזיקת הגביע היוצאת. היא אמנם לא שלטה ביד רמה בקצב המשחק ולא הרבתה לייצר מצבי הבקעה איכותיים, אבל שני השערים שלה הגיעו מעקיצות מהירות אופייניות על ידי צירופי מסירות מדויקות. בריהון, שקיבל את הקרדיט בהרכב במקומו של מוסא בגאיוקו, אותת לבן שמעון כי ייתכן שהוא צריך לשקול מחדש את ההיררכיה בסגל. במחצית השנייה האורחת הורידה מעט את הרגל מהגז, כאשר למזלה, היריבה שלה לא הצליחה למצוא את הרשת עד השנייה האחרונה, מה שלא מנע משלוש הנקודות לעשות את הדרך לעיר הנמל. במחזור הבא, אשדוד תקווה להמשיך במומנטום במשחק ביתי נגד מכבי חיפה.

אוהבים לבקר בטרנר. שחקני אשדוד חוגגים | ברני ארדוב‎
שחקני הפועל ב"ש מאוכזבים | ברני ארדוב‎
ז'וסואה חזר להרכב, אך לא הצליח להושיע | ברני ארדוב‎

הרכבים:

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד (לואי טאהא, 46), מיגל ויטור, דודי טויטו; מריאנו בריירו, מרסלו מלי (סינטיהו סלליך, 82), ז'וסואה, פארליי רוסה (תומר יוספי, 46), אלטון אקולטסה (רותם חטואל, 46), אנתוני וארן (ג'ונתן אגודלו, 54).

מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, זוהר זסנו, ננאד סבטקוביץ', גיל כהן, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי (מוגיס זקאריה, 46), מוחמד כנעאן (עוז בילו ,76), יעקב בריהון (מוסא בגאיוקו, 55), רמזי ספורי, דין דוד (חמזה מוואסי, 86).

אוהדי באר שבע קיוו לניצחון, אך לא זכו לו | ברני ארדוב‎
רוני לוי מתוסכל. עדיין ללא נקודות בפלייאוף | ברני ארדוב‎

מהלך המשחק

ספורי היה אחראי לניסיון הראשון, כאשר בדקה השישית בעט מחוץ לרחבה אך לא מצא את המסגרת. בדקה ה-20 בריירו תיקל יפה את סבטקוביץ' ושיגר בעיטה מרחוק, שלא הטרידה את ג'ראפי. שבע דקות אחר כך אזולאי שלח מסירה טובה לרחבה, אבל כנעאן פספס את הכדור ולא הצליח לשים אותו ברשת.

אזולאי. ניצחון יפה למ.ס אשדוד | ברני ארדוב

בדקה ה-30 ז'וסואה חטף כדור בצד שמאל ומסר לווארן, שהשומר שלו היה על הרצפה, אך במקום להתקדם לעבר ג'ראפי הצרפתי בעט מקצה הרחבה ישירות לידיו של השוער. דקה חלפה ואזולאי מצא את דוד במסירת עומק מצוינת, החלוץ השאיר לבריהון שדהר לבד מול לויטה וסיים בנגיעה מדויקת לפינה הרחוקה – 0:1 למ.ס אשדוד.

בדקה ה-40, טויטו איבד כדור ברשלנות במרכז השדה והכדור הגיע לבריהון, אשר בישל לכנעאן שהמשיך את זה בנגיעה לרשת כדי לקבוע 0:2 לאשדוד.

בריהון חוגג. כוכב המחצית הראשונה | ברני ארדוב‎
אשדוד שולטת באצטדיון טרנר | ברני ארדוב‎

המצב הראשון במחצית השנייה הגיע מרגליו של דין דוד, ששחרר בעיטה מכ-20 מטר בדקה ה-59, אולם פספס את המסגרת בסנטימטרים. בדקה ה-66 הגיעה החמצת ענק של באר שבע: הגבהה מקרן הגיעה לוויטור שנגח לאחור, חטואל המחליף קיבל את זה מול שער חשוף אך לא הצליח לכבוש עם הראש. במהלך האחרון של המשחק, ארבע דקות וחצי בתוך תוספת הזמן, ז'וסואה בישל בהגבהה לבריירו שהבקיע בנגיחה וצימק ל-2:1, שניות לפני שריקת הסיום.

ויטור מאוכזב. הופעה חלשה של ב"ש | ברני ארדוב‎
בן שמעון ושחקניו יכולים להיות מרוצים | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי