גיא לוזון: "ירדן כהן הוא זה שהותקף על ידי אופיר מזרחי"

מאמן מכבי פתח תקווה אחרי ה-0:2 על קריית שמונה, במהלכו שניים משחקניו הורחקו: "רמת השיפוט הייתה בינונית מינוס". על המשך העונה: "רוצים כרטיס לאירופה". רפואה: "לא היו לנו מספיק אנרגיות"

(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה לה פעמיים בעונה הסדירה, מכבי פ"ת השיגה הערב (שלישי) 0:2 על הפועל קריית שמונה במסגרת המחזור ה-28 וטיפסה על חשבונה למקום הרביעי בטבלה. אור אינברום (23) ועצמי של עידן נחמיאס (45) הכריעו את המשחק לטובת הקבוצה של גיא לוזון, שסיימה בתשעה שחקנים לאחר שירדן כהן (88) וארמנדו קופר (98) הורחקו ולא יעמדו לרשות המאמן במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב.

צפו בהצלה הגדולה של ירדן כהן

המאמן המנצח גיא לוזון סיכם: "כמו שאני ראיתי, בלי VAR, אופיר מזרחי בא ודחף בחוזקה את ירדן כהן. מי שהותקף זה ירדן כהן ולא ההפך ומבחינתי זו החלטת שיפוט רעה. בכלל, רמת השיפוט היום הייתה בינונית מינוס. משחק קל לשיפוט והפכו אותו למשהו אחר".

צפו בתגובות

על המשחק עצמו: "לפלייאוף הזה לא באנו נחמדים ולא יפי נפש, באנו לקחת נקודות כדי להשיג את הכרטיס לאירופה. אני שמח שהיינו הקבוצה הטובה, המסוכנת וזו שניצחה. כרטיס לאירופה זה בהחלט בר השגה, ביום נתון אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה בפלייאוף העליון בבית או בחוץ והוכחנו את זה כבר. נעשה הכל כדי להשיב את מכבי פצח תקווה לאירופה אחרי הרבה מאוד שנים".

מכבי פתח תקווה מול הפועל קריית שמונה
מכבי פתח תקווה מול הפועל קריית שמונה | אודי ציטאיט
שחקני קריית שמונה מקיפים את דור אלו
שחקני קריית שמונה מקיפים את דור אלו | אודי ציטיאט
גיא לוזון, ירדן כהן
גיא לוזון, ירדן כהן | אודי ציטיאט

על אור אינבורם שפתח בהרכב לראשונה מזה זמן רב וכבש: "תפקידו של המאמן הוא לבחור את ההרכב והסגל לפי מה שקורה באימונים, תמיד אני אומר שלא אני קובע את ההרכב אלא השחקנים ולמי שמגיע אני נותן. הגיע לו, לקח ואני שמח בשיבלו מאוד".

על הכרטיסים האדומים ספגה קבוצתו בדקות הסיום: "אנחנו נסתדר, יש לנו סגל טוב ואנחנו יכולים להתגבר על חיסורים של שחקנים כאלה ואחרים".

אור אינברום, ינון אליהו
אור אינברום, ינון אליהו | אודי ציטיאט

המאמן המפסיד קובי רפואה סיכם: "אמוציות ומה שקרה בסוף? אני לא מתעסק בזה, זה דבר שקיים בכדורגל. אני חושב ששלטנו במחצית הראשונה ויש משחקים שאתה צריך לדעת לנצח. קהת כמעט כבש במחצית הראשונה, זה היה צריך להיות 0:1. מנגד קיבלנו גולים מהתקפות מעבר. היינו די טובים בחצי הראשון, אבל לרדת למחצית בפיגור 2:0 זה יותר מידי ובמחצית השנייה בכלל לא הופענו. לא היו מספיק אנרגיות, זה דברים שקורם, אין לנו יציבות במשך העונה ואנחנו מנסים לשפר את זה. יש פה המון צעירים. הפסדנו, אבל הליגה לא נגמרה וננסה לתקן במשחק הבא. איבדנו את המקום הרביעי, אבל יש עוד הרבה מחזורים".

על הודעת העזיבה שלו: "זה משפיע על השחקנים? כבר עניתי על השאלות האלה יותר מידי פעמים, בואו נתעסק בשחקנים שעשו עונה מדהימה. אתם מתעסקים רק איתי, עניתי כבר על הכל, בואו נתעסק בקקבוצה ובחשקנים וזה מה שמעניין".

ירדן כהן
ירדן כהן | אודי ציטיאט
קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט
גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט
ארמנדו קופר
ארמנדו קופר | אודי ציטיאט
שחקני הפועל קריית שמונה מאוכזבים
שחקני הפועל קריית שמונה מאוכזבים | אודי ציטאיט
גיא לוזון בלב המהומה
גיא לוזון בלב המהומה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי