ויתרה על אירופה? קריית שמונה מתכננת את העונה הבאה

הודעה על מינוי נוסבאום צפויה לצאת בקרוב ואיזי שרצקי עשוי להגביר את מעורבותו בבניית הסגל, כשהוא מעוניין לתת הזדמנות לשחקני הבית הצעירים. אחרי ה-2:0 נגד פ"ת, במועדון מאוכזבים מההגנה והירידה ביכולת

(גודל טקסט)

אם לפני פתיחת הפלייאוף שוחח איזי שרצקי עם שחקני הפועל קרית שמונה והצהיר כי הוא מצפה מהם להיאבק על מקום באירופה, לאחר שני המשחקים שחלפו מאז נראה כי הצפוניים מתרחקים מהמטרה. בהמשך לתיקו נגד מ.ס אשדוד, אתמול (שלישי) הגיע הפסד חוץ 2:0 למכבי פתח תקווה. בקריית שמונה הביעו אכזבה בעיקר ממשחק ההגנה, בעקבות שתי הטעויות שהביאו לשערים של המארחת במחצית הראשונה: "אם עושים טעויות כאלה בהגנה, אין סיכוי לנצח ולחלום על אירופה", אמרו במועדון.

מעבר לכך, בקבוצה הצפונית לא אהבו את הירידה ביכולת במחצית השנייה, דבר שהמאמן קובי רפואה צפוי לשוחח עליו עם השחקן לקראת המשחק הביתי נגד הפועל באר שבע בשבת (18:30, שידור ישיר בספורט3). מי שייעדר מאותו משחק הוא החלוץ מוחמד שכר, שצבר אתמול כרטיס צהוב חמישי במספר. בנוסף, דור אלו נפצע לקראת סיום המפגש עם פתח תקווה ויעבור בדיקה במהלך היום.

בנושא אחר, בקריית שמונה כבר חושבים על העונה הבאה ומסתמן כי בקרוב תצא הודעה רשמית בדבר מינויו של עמיר נוסבאום למחליפו של רפואה. המאמן הצעיר צפוי להתחיל בבניית הסגל, כאשר הבעלים איזי שרצקי מתכוון להיות יותר מעורב ומעוניין להעניק הזדמנות גדולה יותר לשחקני הבית, כדוגמת יובל לוין (שעשוי להפוך למגן הימני הפותח בעונה הבאה) ועבדאללה חליחל. "איזי רוצה לתת הזדמנות לשחקני הבית המוכשרים שהוכיחו את עצמם כבר העונה", אמרו במועדון.

נוסבאום. ימונה רשמית בקרוב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי