שחקנים בבית"ר: "מוגזם שאוהדים שלנו מקללים אותנו". מוחמד שב לישראל

אחרי הקללות לעברו של עטר, גם שועה חטף: "זה משפיע וחייב להיפסק". החלוץ שכבש צמד נגד כפ"ס עשוי לחזור להרכב. הקשר שהתעכב בניז'ר הגיע לבית וגן ונערך איתו בירור בו טען כי תוקף בדיקת הקורונה פג

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקנים בבית"ר ירושלים טוענים שאוהדי הקבוצה השמיעו קללות כלפי מספר שחקנים במהלך החימום, לפני המשחק מול הפועל כפר סבא. הטענות נשמעו בהמשך לדברים שהשמיע משה חוגג במסיבת העיתונאים, אז סיפר על קללות שהשמיעו האוהדים כלפי אלירן עטר.

למשל, מספרים הבוקר בקבוצה, חלק מהאוהדים הפנו קריאות לירדן שועה ואור זהבי. "אין לנו בעיה לספוג ביקורת, אבל מה שהקומץ הזה עושה לשחקנים מוגזם. גם ככה לא הכל הולך חלק, זה מאוד משפיע על השחקנים וחבל, זה חייב להיפסק", אמר שחקן בכיר בבית"ר ירושלים.

עטר, שספג גם הוא מהיציע, הגיב בצמד ורשם את אחת המחציות הטובות שלו העונה. יוסי מזרחי עשוי לתת לו לפתוח במשחק הקרוב אחרי שסופסל. אגב, במחצית המשחק אסף מזרחי את השחקנים ולפני שבישר כי יערוך שלושה חילופים אמר להם: "המשחק רחוק מלהיגמר. תתחילו לשחק כדורגל וזה יגיע". מזרחי קיבל מחמאות על ניהול המשחק, אבל בכל מקרה הוא מסרב להמשיך בקבוצה.

בעניין אחר: סאגת עלי מוחמד, עליה פורסם כאן, הסתיימה הבוקר כשהשחקן נחת בישראל והגיע לאימון בבית וגן. בבית"ר ערכו עמו בירור קצר, בעוד שהשחקן טען כי תוקף בדיקת הקורונה שהייתה בידיו היא שגרמה לעיכוב.

הסאגה הגיעה לסיומה. עלי מוחמד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי