Sport1 Banner

שחקני הפועל ת"א והפועל חיפה תרמו להצלת חייה של אורית ממן

חנן ממן | מאור אלקסלסי

לקראת המשחק בין הקבוצות בשבת, המועדונים יצאו בהודעה משותפת כדי לסייע לאחותו של חנן ממן לגייס את הסכום לרכישת תרופה : "לפני המשחק ילבשו השחקנים חולצות עם קריאה לתרומה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בתחילת השבוע פרסם חנן ממן, קשר הפועל חיפה, פוסט ובו סיפר על ימים קשים שעוברים עליו ועל משפחתו, לאחר שנודע כי אחותו הבכורה אורית חלתה בסרטן. הקשר פנה לעזרה וסיפר על קמפיין גיוס המונים במטרה לגייס כסף לתרופה יקרה שלא נמצאת בסל התרופות והיום (רביעי) הגיעה מחווה נוספת גם מצד קבוצתו בעבר, הפועל תל אביב.

"מועדוני הכדורגל הפועל תל אביב והפועל חיפה מאחדים כוחות למען מטרה נעלה, גיוס כספים עבור טיפול תרופתי להצלת חייה של אורית ממן רדה, אחותו של שחקן הפועל חיפה בהווה והפועל תל אביב בעבר, חנן ממן", הודיעו האדומים לקראת המפגש בין הקבוצות בשבת.

"לפני המשחק בין הקבוצות ביום שבת, ילבשו השחקנים חולצות עם קריאה לתרומה עבור הטיפול של אורית ובהמשך ייערך טקס קצר. שחקני הקבוצות והצוות המקצועי כבר תרמו למען אורית – ואנו קוראים לכל אחת ואחד לתרום לפי יכולתו".

מנכ"לית הפועל תל אביב, אודליה פרידמן אמרה: "כמועדון מוביל בכדורגל הישראלי, מצאנו לנכון לתרום את תרומתנו הצנועה למען הקרב על חייה של אורית ממן רדה. אף אדם לא יכול להישאר אדיש לסיפור שכזה, בפרט בעולם הכדורגל. מעבר לתרומה הכספית של הצוות והשחקנים, נמשיך לסייע בהעלאת המודעות לסיפור. זה המקום לאחל לאורית בריאות איתנה – ולקרוא לכל מי שביכולתו לסייע, לתרום עבור הצלתה".

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג הודה להפועל ת"א: "כמועדון שחרת על דגלו ערכים כמו עזרה הדדית ואחווה וידוע כמועדון משפחתי וחם, ברגע שנודע לנו על המצוקה אליה נקלעה אורית, אחותו של חברינו חנן, המועדון נרתם בכמה ערוצים כדי לסייע. בין היתר פניתי למנכ"לית הפועל תל אביב אודליה בבקשה לקיים טקס משותף שייתן חשיפה לנושא וייסע בגיוס התרומות ולשמחתי הנהלת הפועל תל אביב גילתה רצון טוב, הבנה ואנושיות והסכימה לקיים את הטקס המשותף ואנו מודים להם על כך".

עוד באותו נושא: חנן ממן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי