כפי שפורסם לראשונה: עד 30 אחוז תפוסה בטדי, בבלומפילד ובסמי עופר

אוהדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

משרד התרבות והספורט אישר את הגדלת כמות הצופים באצטדיונים ובאולמות הספורט הגדולים, בשאר המגרשים לא יהיה שינוי במתווה. המשמעות: צפי לכ-9,000 אוהדים במשחק בין מכבי ת"א למכבי פ"ת ביום ראשון

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: משרד התרבות והספורט, בראשות חבר הכנסת חילי טרופר, סיכם עם משרד הבריאות על העלאת כמות הצופים באצטדיונים ובאולמות הספורט הגדולים, כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

המשמעות היא שבאצטדיונים בלומפילד, סמי עופר וטדי תתאפשר מעתה הכנסה של כ-10,000 צופים – כמות שאנחנו צפויים לראות כבר ביום ראשון כשמכבי תל אביב תארח את מכבי פתח תקווה. לעומת זאת, באולמות שמכילים מעל 10,000 מושבים ניתן יהיה להכניס 4,000 צופים ואילו בשאר המגרשים לא יהיה שינוי במתווה.

להלן המתווה שאושר:

  1. באולמות סגורים המכילים מעל ל-10,000 מקומות, תותר כניסה של עד 4,000 צופים.
  2. באצטדיוני הכדורגל הגדולים (אצטדיון טדי, אצטדיון סמי-עופר ואצטדיון בלומפילד) תותר כניסה של עד 30% צופים מתפוסת המקום.
10,000 צופים ביום ראשון? אוהדי מכבי ת"א | אריאל שלום

יש לציין אולמות ואצטדיונים שאינם נכללים במתווה זה ימשיכו לפעול תחת המתווה הנוכחי, שאושר בתאריך ה-18 במרץ 2021. שר התרבות והספורט, ח"כ חילי טרופר: "כפי שהבטחנו, ולאחר אין ספור שיחות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות, אנחנו ממשיכים עם פתיחת הספורט עבור האוהדים בכל פעימה ופעימה. אנחנו נכנסים לחודשי הכרעה בעולם הספורט, לכן חשוב שיוכלו להגיע לחוויה האדירה של פלייאוף בכדורסל או בכדורגל, כמה שיותר צופים. כפי שאמרנו מהיום הראשון – המלאכה לא נגמרה. לא ננוח עד אשר נוכל להכניס את הקהל למגרשים בתפוסה מלאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי