אחיו של ערן זהבי החתים את שוער נבחרת הנוער בבני יהודה

לצד מאבקי ההישארות בליגת העל, הקבוצה משכונת התקווה חושבת על העתיד וצירפה את דביר ניב בן ה-17, שלווה ע"י אחיו של החלוץ הבכיר וחתם לשלוש שנים וחצי. בקבוצה נערכים לקרב נגד סכנין: "לא רוצים לחשוב על הפסד"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה שקועה במאבקי התחתית בתקווה לייצר נס ולשרוד בליגת העל. מצבה של הקבוצה השתפר מעט אחרי ה-1:3 המצוין על הפועל חיפה במחזור האחרון, אך עדיין הפער מחוף מבטחים עומד על 6 נקודות. כל זאת לא מונע מהכתומים לחשוב על העתיד, והיום (חמישי) הם החתימו דביר ניב בן ה-17 על חוזה לשלוש שנים וחצי.

ניב הוא שוער אשר נמנה על סגל נבחרת הנוער של ישראל ונחשב לפוטנציאל מבטיח. הוא הגיע מהפועל ראשון לציון לפני כחודש וכעת חתם על חוזה בוגרים מקצועני. מי שליווה את ניב הוא סוכנו, אבי זהבי, אחיו של ערן זהבי, יחד עם שותפו עוז חביב והאחים קצב. השוער כבר ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצת הנוער של בני יהודה, אותה מדריך בני בן זקן, בהפסד 2:1 לגדנ"ע תל אביב יהודה במסגרת גביע המדינה.

בתוך כך, בקבוצה נערכים לקרב הקריטי מול בני סכנין ביום שבת ושחקן בקבוצה שיתף בתחושות: "מטורף איך שניצחון אחד משנה אווירה. חייבים לנצח את סכנין, המאבק על הירידה זה אנחנו או הם. לא רוצים בכלל לחשוב מה יהיה אם נפסיד". קהל מועט מאוד ילווה את הקבוצה לאצטדיון דוחא, ובמועדון מקווים מאוד כי לקראת משחק הבית הבא תהיה התעוררות, מה גם שאליו יוכלו להיכנס כ-9,000 אוהדים בזכות ההגדלה האחרונה.

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי