דריכות שיא בסכנין לקראת בני יהודה: "משחק על עונה שלמה"

הקבוצה מהמגזר תארח את הכתומים בידיעה שהפסד יוריד את הפער בין הקבוצות לשתי נקודות ויגרור את המועדון למאבקי תחתית. מימר לשחקנים: "זאת ההזדמנות שלנו". ריאן צפוי לפתוח במקום כיאל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

דריכות שיא בבני סכנין לקראת המשחק הקריטי מחר (שבת) מול בני יהודה (18:30). ערב המחזור, הקבוצה מהמגזר רחוקה חמש נקודות מיריבתה, שניצבת מתחת לקו האדום ובמועדון הצפוני מבינים כי הפסד יסבך את הקבוצה במאבקי ירידה. "מדובר במשחק על עונה שלמה, אסור לנו להפסיד אותו", הבהירו בקבוצה.

לקראת המשחק, המאמן שרון מימר שוחח בימים האחרונים עם חניכיו והבהיר להם את חשיבות ההתמודדות בדוחא. "זה משחק ההזדמנות שלנו", אמר. "אם נבוא דרוכים ומרוכזים כמו במשחקים האחרונים, אני מאמין שנעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. זאת יכולה להיות נקודה מכרעת בעונה הזו", סיכם.

כידוע, סכנין תגיע למשחק ללא השחקן הטוב ביותר שלה העונה, בירם כיאל, שייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.איסמעיל ריאן יתפוס את המשבצת של כיאל במרכז המגרש, כשבחלק הקדמי יוצבו מוטי ברשצקי, נייג'ל האסלביינק ואוסאמה חלאילה.

איסמעיל ריאן, בירם כיאל | אודי ציטיאט

סבסטיאן ולאסקס, שלא שיחק מאז ינואר, ימשיך להיעדר. כפי שפרסמנו אתמול, בסכנין חוששים כי הקשר סיים את העונה וזאת לאחר שעבר בדיקת אולטרסאונד בה התגלה שהשיקום עבר לא צלח.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, לוקאס ספנדלהופר, חגי גולדנברג, אייהב גנאיים, עטאא ג'אבר, מוטי ברשצקי, איסמעיל ריאן, נייג'ל האסלביינק, אוסאמה חלאיילה.

בירם כיאל | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי