אוהדי מכבי חיפה רכשו את כל הכרטיסים לאשדוד, מאבוקה יחזור להרכב?

ארנסט מאבוקה | מאור אלקסלסי

כל 800 הכרטיסים שהוקצו לקהל הירוק לקראת המשחק ביום שני בי"א אזלו תוך דקות. הקמרוני, שיעזוב בקיץ ויגיע מגן זר על חשבונו, עשוי להחליף את מאיר. גורם במועדון: "רוצים לשמח את שחר עם אליפות, מגיע לו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי חיפה מנסים לדחוף את השחקנים. המסר שהם הוציאו אתמול אמר: "אף פעם לא נרים ידיים, כי עד המוות נלחמים!", זאת אחרי ה-1:1 במשחק העונה מול מכבי תל אביב ולקראת המפגש החשוב מול מ.ס אשדוד ביום שני. חלק מהשחקנים גם קיבלו הודעות עידוד מהאוהדים, שרכשו אתמול (חמישי) תוך דקות בודדות את כל 800 הכרטיסים שהקצתה להם אשדוד למפגש באצטדיון הי"א.

במועדון משתדלים שפחות להתעסק במשחק העונה שחלף, ממנו הייתה שביעות רצון מהחמצית הראשונה, אבל אכזבה עצומה מהמחצית השנייה. השחקנים קיבלו בהבנה של הביקורת של המאמן ברק בכר, שטען לחוסר אחריות במהלך שהוביל לשער השוויון של מכבי ת"א.

"במצב הזה בעונה שעברה הפסדנו המשחקים הראשונים של הפלייאוף והעונה נגמרו, אבל היום כל פתוח וזה עדיין תלוי בנו", אמרו בחיפה. "אם נדע להתעשת ולעשות את העבודה נוכל לחגוג בסיום העונה, במיוחד שזו שנה מיוחדת שבה הנשיא חוגג עם הולדת 80. כולם רוצים לשמח אותו כי מגיע לו יותר מכולם".

אף פעם לא נרים ידיים, כי עד המוות נלחמים!

Posted by ‎הקופים הירוקים – Green Apes‎ on Thursday, April 8, 2021

שחקני הקבוצה יחזרו היום לאימונים לאחר יום מנוחה ויגבירו את ההכנות לקראת המשחק מול אשדוד. נראה כי עומר אצילי, צ'רון שרי ודולב חזיזה ימשיכו לשחק יחדיו בחלק הקדמי בזמן שחוסה רודריגס צפוי להיעדר. בחוד בכר יצטרך להחליט האם לפתוח עם גודסוויי דוניו או עם ניקיטה רוקאביצה, שמציג יכולת ירודה מאז שחווה פציעה ובמקביל נדבק בקורונה.

בעמדת המגן הימני, ארנסט מאבוקה עשוי לחזור להרכב על חשבונו של רז מאיר. למרות שמאיר צפוי לחתום על חוזה חד שבקרוב, הירוקים מתכוונים להתחזק בקיץ במגן ימני זר חדש על חשבונו של מאבוקה בן ה-32 ומחלקת הסקאוטינג כבר עומלים על מציאת שחקן איכותי, אשר יוכל לשחק גם בעמדת הבלם במידת הצורך.

גודסווי דוניו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי