אליהו וסבג ימשיכו במכבי פ"ת, שתפגוש את מכבי ת"א בסגל חסר

המלאבסים צפויים לממש בשבוע הבא את האופציה על המגן והקשר. במועדון רוצים להמשיך ולהשפיע על מאבק האליפות, אך ייאלצו להסתדר ללא כהן, קופר, לוי וסאקי (ראשון החל מ-20:10, ספורט1)

(גודל טקסט)

לאחר ארבע נקודות מתוך שש אפשריות בפתיחת הפלייאוף העליון, מכבי פתח תקווה תנסה להמשיך ולהשפיע על מאבק האליפות ביום ראשון, כשתתארח בבלומפילד אצל מכבי תל אביב (החל מ-20:10, ספורט1). כזכור, במשחק פתיחתה העונה המלאבסים הפתיעו את הצהובים עם 1:2 באצטדיון ביפו ובסיבוב השני הצהובים גמלו להם עם 0:1 קטן משער של עדן קארצב המחליף.

מהסגל של גיא לוזון ייעדרו ארמנדו קופר וירדן כהן שהורחקו בניצחון האחרון על הפועל קריית שמונה, כשגם תומר לוי ירצה עונש של צבירת חמישה כרטיסים צהובים. ינון אליהו, שפתח גם במשחק האחרון, צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בצד ימין של ההגנה, כשמוחמד הינדי אמור לשחק בעמדת המגן השמאלי.

מי שייעדר מהמשחק ולא יחזור לשחק עד תום העונה הוא הקשר אלביס סאקי. הגנאי בן ה-24 נפגע בידו במהלך השבוע שעבר. תחילה חשבו בצוות הרפואי שמדובר בחבלה קלה, אך לאחר שהכאבים לא פסקו הוא נשלח לצילום, בו אובחן שבר.

אלביס סאקי | ברני ארדוב

אתמול הוא ערך ניתוח בידו, כאשר הוא צפוי לזמן החלמה שימנע ממנו ככל הנראה לחזור לשחק במחזורים שנותרו. במעמדו של השחקן חל פיחות בחודשיים האחרונים, לאחר שבתחילת העונה היה שחקן הרכב די קבוע וככל הנראה הוא לא ימשיך במועדון בעונה הבאה.

מי שכן צפויים להמשיך בקבוצה הם נאור סבג וינון אליהו. השניים, שחתומים עד תום העונה, זוכים להערכה במועדון, שמחזיק באופציה להאריך את ההתקשרות עמם בעונה נוספת. אליהו, שכבש בסיבוב הראשון מול מכבי תל אביב, זכה לאחרונה להתעניינות ממספר קבוצות גדולות, אך במהלך השבוע הבא תודיע כאמור הקבוצה על הישארותם של המגן והקשר גם בעונה הבאה.

ינון אליהו
ינון אליהו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי