במכבי חיפה התרשמו מטורה, סימני שאלה סביב אקווה ופלקושצ'נקו

הקשר שמושאל לקריית שמונה קיבל הודעה כי יצטרף לאימוני פתיחת העונה, אך בכר יקבע אם יישאר בסגל ואחרת הוא עשוי לעזוב. לעומתו, המצב של הבלם הגנאי ושל הקשר שבהפועל חדרה מורכב יותר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום שני נגד מ.ס אשדוד ולא במקרה ברק בכר הגדיר אותו בתור "המשחק הכי קשה בליגה".

בכרמל זוכרים את המשחק הקודם באשדוד בפברואר האחרון, שהסתיים בהפסד 1:0 ומודעים לכך שעליהם להרים את הרף ולהציג שיפור ניכר, גם בפן המקצועי וגם בפן המנטלי. "אליפות לוקחים בזכות משחקים כאלה מול אשדוד שבהם כל אחד צריך לתת עוד קצת מעצמו", אמרו במכבי חיפה לקראת המשחק.

לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שלישי, בכר מתלבט בעמדת המגן הימני בין ארנסט מאבוקה לרז מאיר. לעומת זאת, בהתקפה נראה שימשיכו יחד צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה וניקיטה רוקאביצה למרות שגם יש במערכת מי שחושב שגודסוויי דוניו צריך לעלות בחוד. חוסה רודריגס הפצוע ייעדר גם מהמשחק הקרוב.

רוקאביצה. למרות הקולות, הוא צפוי להמשיך בהרכב | טל לוי

בנושא אחר, במחלקת הסקאוטינג ובצוות המקצועי עוקבים אחר השחקנים המושאלים ועיקר תשומת הלב מופנית לבלם הפועל נוף הגליל דיוויד אקווה ולקשר הפועל קריית שמונה, סאקו טורה. בסביבתו של טורה סיפרו כי ממכבי חיפה הבהירו להם שהקשר זוכה להערכה רבה ובקיץ הוא יצטרף לאימוני הקבוצה ולא מן הנמנע שיישאר בסגל ולא ייצא לשנת השאלה נוספת. במקביל השחקן בודק אופציות מעבר לים אם לא יקבל הזדמנות להישאר בסמי עופר.

לעומת הקשר מגמביה, אקווה נחשב לאחד השחקנים הטובים בקבוצה של ירון הוכנבוים ועשוי להיות שותף לעליית הקבוצה לליגת העל. אקווה הוא בלם גנאי וכמובן שהוא נחשב לשחקן זר, דבר שעשוי להקשות על כך שיישאר בסגל מכבי חיפה בעונה הבאה. לכן, אם יוחלט שייצא בהשאלה אז זה יהיה לאחת מקבוצות ליגת העל. כזכור, בינואר נבדקה אופציה להשאילו לבני סכנין.

מושאל נוסף שמעמדו ייבחן הוא הקשר מקסים פלקושצ'נקו, שגם הוא חזור בסיום העונה אוטומטית למכבי חיפה, אולם נראה כי יקבל מיד הודעה כי הוא רשאי לעזוב בהשאלה נוספת.. פלקושצ'נקו התראיין לאחרונה לספורט1 וציין כי לדעתו יש לו מקום במכבי חיפה, אך לאור השיפור ביכולת של מוחמד אבו פאני נראה כי פלקושצ'נקו יצטרך למצוא קבוצה אחרת בישראל.

טורה. קיבל הודעה מעודדת ממכבי חיפה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי