לוזון הצהיר: "כיף לשחק נגד מכבי ת"א בבלומפילד עם קהל, נגיע לנצח"

מכבי פ"ת כבר ניצחה את האלופה במחזור פתיחת העונה והמאמן לא חושש מהמפגש הקרוב (ראשון, 20:15 בספורט1): "לא מעניין אותנו שום דבר חוץ מלקחת נקודות", הוסיף בלוריאן. הינדי צפוי לפתוח לאור החיסורים הרבים

(גודל טקסט)

כשהיא בכושר טוב עם ארבע נקודות מתוך שש אפשריות בפלייאוף העליון, מכבי פתח תקווה תנסה להפתיע מחר (ראשון, החל מ-20:10 בספורט1) את מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד כפי שעשתה במחזור הראשון בליגה הסדירה, רק שהפעם לא מול מגרש ריק אלא לעיני כ-9,000 צופים.

פתח תקווה תחסר מחר את ארמנדו קופר וירדן כהן המורחקים, אליהם יצטרפו אלביס סאקי הפצוע ותומר לוי שירצה עונש של צבירת חמישה כרטיסים צהובים. למרות הסגל החסר, גיא לוזון לא תרגל את ההרכב לקראת ההתמודדות והשחקנים התמקדו במשחקונים ובסיומות מול השער. עם זאת, מוחמד הינדי צפוי לחזור ל-11 במקומו של כהן.

"לשחק נגד מכבי תל אביב עם קרוב ל-10,000 צופים זה כיף", אמר המאמן גיא לוזון, "אנחנו באים כדי לתת את הכל, ליהנות ולנצח", הצהיר לקראת ההתמודדות.

כך זה נראה במחזור פתיחת העונה. עבדה ושחקני מכבי פ"ת | דני מרון

גם הבלם אור בלוריאן דיבר לקראת המשחק מול האלופה: "הניצחון ביום שלישי היה חשוב מאד, קבוצה שלא ניצחנו עוד העונה (הפועל קריית שמונה, ת.ח). מאד רצינו לנצח ולהביא את הנקודות, נקודות ניצחון ראשונות בפלייאוף העליון. רמת המוכנות למחר גבוהה וטובה כמו לפני כל משחק ואותנו לא מעניין שום דבר חוץ מלקחת נקודות".

הרכב משוער: אריק ינקו, יינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, איתן אזולאי, ארד בר, גיא חדידה (מרכוס דיניז), ליאל עבדה, אור אינברום, מורגן פרייר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי