נשארה בחיים: בני יהודה סחטה 1:1 דרמטי מול בני סכנין

יוסי אבוקסיס ושחקניו כבר היו בדרך הבטוחה להפסד משער יתרון יפה של חגי גולדנברג בדקה ה-23, אך אלמוג בוזגלו איזן בתוספת הזמן (90+2) וקבע חלוקת נקודות בקרב התחתית הלוהט. החמצת ענק לג'אבר בדקה ה-95

(גודל טקסט)

איזו דרמה קיבלנו הערב (שבת) בקרב התחתית החשוב בדוחא. בני יהודה כבר הייתה בדרך הבטוחה להפסד קריטי מול בני סכנין, אך שער שוויון דרמטי של אלמוג בוזגלו בתוספת הזמן קבע 1:1 ונתן ליוסי אבוקסיס ושחקניו מעט אוויר לנשימה במאבקי ההישרדות. מנגד, שרון מימר יכול להרגיש תחושת החמצה גדולה לאחר שהיה במרחק נגיעה מלפתוח פער של שמונה נקודות מהקו האדום.

ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של המארחת, כאשר בדקה ה-20 מוטי ברשצקי שלח בעיטה עוצמתית שחלפה סמוך לחיבוריו של עמית ניראון. כעבור שלוש דקות השליטה של המארחת כבר תורגמה לשער יתרון: הגנת הכתומים הרחיקה לא טוב, חגי גולדנברג הגיע לכדור, הניף את הרגל ושלח פצצה לרשת מחוץ לרחבה. זהו שערו הראשון העונה של המגן.

בדקה ה-52 שופט המשחק רועי ריינשרייבר הצביע על הנקודה הלבנה לאחר שראה נגיעת יד של אמיר רוסתום. לאחר בדיקה ב-VAR הוחלט לבטל את הפנדל עבור סכנין. בדקה ה-69 ליואיץ' נפגע בעוצמה בראשו והסרבי נאלץ להתפנות מהמגרש בעזרת אלונקה.

שחקני בני סכנין | אדריאן הרבשטיין
אוהדי בני יהודה | אדריאן הרבשטיין
חגי גולדנברג, ניב זריהן | אדריאן הרבשטיין

בדקה ה-76 אלמוג בוזגלו קיבל כדור רוחב נהדר והיה חייב לכבוש את שער השוויון, אך בעט סמוך לקורה ופיספס הזדמנות אדירה עבור קבוצתו. אך שתי דקות בתוך תוספת הזמן, בוזגלו כיפר ובענק. כדור קרן הוגבה לרחבת סכנין, ולאחר ערבובייה בהגנה הקשר בעט בחוזקה לרשת של קנדיל וקבע 1:1 סופר דרמטי. המארחת כבר ראתה את היתרון חוזר אליה בדקה ה-95, כאשר עטאא ג'אבר נותר לבד לגמרי מול ניראון, אך בעט היישר לגוף של השוער והחמיץ הזדמנות לנצח את המשחק. בסיום, חלוקת נקודות בקרב התחתית.

כעת, הכתומים נמצאים במקום ה-13 בטבלה עם 26 נקודות אך יכולים להיות מעודדים מכך שהם נשארו בחיים במאבקי ההישרדות, משום שהפסד הערב היה משאיר אותם עמוק מתחת לקו האדום. מאז שהגיע לקדנציה נוספת בשכונה, אבוקסיס סופר 10 נקודות בלבד מתוך 36 אפשריות, ואין ספק שקצב צבירת הנקודות שלו חייב להשתפר אם הוא מעוניין להבטיח לו ולקבוצתו עונה נוספת בליגת העל. לבני יהודה יש עכשיו תשעה ימים להתכונן לקראת הקרב הבא – משחק חוץ לא פשוט בטדי מול בית"ר ירושלים הלא צפויה.

מן העבר השני, סכנין יכולה להרגיש מאוד מאוכזבת מתוצאת הסיום. למרות שלא הציגה משחק מרשים, היא הייתה קרובה לניצחון ביתי שהיה מקרב אותה משמעותית להישארות בליגה. בסך הכל, שרון מימר ביצע שינוי בששת משחקיו על הקווים של הקבוצה מהמגזר, כאשר שער השוויון הדרמטי עצר לשחקניו רצף של 364 דקות ללא ספיגה. בשבת הבאה מחכה לסכנין משחק נוסף על שש נקודות, כשתארח את הפועל כפר סבא האחרונה בטבלה.

איסמעיל ריאן | אדריאן הרבשטיין
שחקני בני יהודה | אדריאן הרבשטיין
שחקני בני יהודה חוגגים | אדריאן הרבשטיין
יוסי אבוקסיס | אדריאן הרבשטיין
שרון מימר | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי