השחקנים הקדישו את הניצחון לממן. כץ: "רחוקים שנות אור מהישארות"

למרות ה-0:2 על הפועל תל אביב, בעלי הפועל חיפה עדיין מסרב להירגע: "יש לנו עוד הרבה עבודה וחשוב שכולם יבינו זאת". במועדון פרגנו לקשר שכבש, בעקבות המאבק של אחותו במחלת הסרטן. גם תורג'מן זכה למחמאות

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אנחת רווחה בהפועל חיפה לאחר ניצחון החוץ על הפועל תל אביב, במשחק הבכורה של המאמן החדש אלישע לוי. הקבוצה החיפאית נמצאת כעת במרחק של שבע נקודות מהקו האדום וההערכה היא כי ניצחון אחד יספיק כדי לשרוד בליגה. עם זאת, עבור הבעלים יואב כץ העבודה טרם הסתיימה. "אני חושב שאנחנו רחוקים שנות אור מהישארות בליגה. זה היה ניצחון חשוב אבל יש לנו עוד הרבה עבודה וחשוב שכולם יבינו זאת", הסביר כץ.

במהלך השבוע ערך הבעלים שיחות עם בכירים כדי להגיע בדריכות שיא לקראת המשחק בבלומפילד, אותו הגדירו בקבוצה כ'אחד החשובים של המועדון בשנים האחרונות'.  מעבר לכך כץ מעוניין להגיע לישראל, אך בשלב זה מסרב בהגעתו בשל חובת הבידוד עם ההגעה ארצה.

פרט למחמאות למאמן החדש, עבור השחקנים היה חשוב מאוד להקדיש את המשחק לחנן ממן כמחווה לאחותו, אורית, שנלחמת במלחמת הסרטן. "זה היה מרגש שחנן כבש את השער והיה שווה לא פחות משלוש נקודות במשחק", אמר שחקן בקבוצה.

שחקן נוסף שזכה לקרדיט הוא החלוץ אלון תורג'מן שבישל את צמד השערים, אחד מהם היה לוויליאם אגאדה שחזר להרכב, אך לגבי האחרון בהפועל חיפה טרם קיבלו החלטה האם לרכוש אותו מהפועל ירושלים. בחיפה הבהירו כי רק לאחר שיבטיחו רשמית את ההישארות, יתחילו להתקבל החלטות לגבי העונה הבאה.

אלון תורג'מן עם החולצה לכבוד אחותו של חמן ממן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי