קניקובסקי צפוי לעזוב את מכבי נתניה, ניסיון למצוא לו קבוצה בגרמניה

הקשר דיבר על עתידו אחרי שער ניצחון נגד בית"ר ירושלים: "רוצה לעבור לחו"ל ולהגשים את השאיפות". על כך שהוא לא זוכה לשחק בנבחרת: "בארץ מסתכלים על זה אחרת, אם שחקן מגיע ממכבי חיפה אז הוא שווה יותר"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה צברה אתמול (שבת) את ניצחונה הראשונה בפלייאוף התחתון, כשמי ששוב עשה את ההבדל הוא הקשר גבי קניקובסקי, שהבקיע בשלב מוקדם את שער הניצחון שהוביל ל-0:1 קטן על בית"ר ירושלים.

כפי שכבר פרסמנו בעבר, בנתניה מודעים לעובדה כי אם קניקובסקי לא יאריך את חוזהו (מה שלא צפוי לקרות), הקבוצה תמכור אותו בקיץ כדי להרוויח עליו לפני שהוא מסיים את חוזהו בקיץ הבא ויוכל לעזוב ללא תמורה לפיכך, במועדון השלימו מזמן עם העובדה ש"הנסיך" כפי שהוא מכונה בנתניה, יעזוב לחו"ל. הכוונה הברורה שלו ושל סוכנו גלעד קצב היא למצוא קבוצה מעבר לים ולא לעבור לקבוצה אחרת בארץ, כאשר כרגע החיפושים מתמקדים בשוק הגרמני והאוסטרי.

לאחר המשחק, התייחס קניקובסקי במסיבת עיתונאים לעתידו ויכולתו העונה: "כיף לחזור להבקיע. אני בקבוצה צעירה ושאני לא מבקיע אז אנשים אומרים שאני לא יציב, אבל עם קבוצה כזאת צעירה וללא הרבה ניסיון זה קצת קשה. עדיין המספרים שלי אחרת. המאמן שינה לי את המשחק בצורה מטורפת".

גבי קניקובסקי, אביאל זרגרי | ברני ארדוב

על העתיד: "אני לא יודע מה יהיה. נראה מה המועדון יחליט ומה אני אחליט, הדברים פתוחים. ברור שאני רוצה להתקדם. אני רוצה ללכת ולהתפתח כשחקן. אני לא יודע מה התוכניות לגביי. אצטרך להחליט כשתסתיים את העונה".

אם יסכים לחוזה חדש: "אולי. זה לא רק תלוי בי. אני באמת רוצה להתקדם כשחקן ולראות אם אני יכול להגיע לחו"ל ולהגשים את השאיפות. איזו ליגה אני רוצה? כרגע אין משהו שאני אומר שאני רוצה. אני רוצה מקום שאוכל להתפתח ויאפשר לי גם מבחינה דתית לשלב את זה כמו שאני עושה פה".

זימון לנבחרת: "אני מאוכזב, אני רוצה להיות שם. לפעמים המאמן רואה דברים אחרים וזו החלטה שלו. המספרים שלי מוכיחים הכל, אבל בארץ מסתכלים על זה שאם שחקן משחק במכבי חיפה, אז הוא שווה יותר. אבל בסדר, זו הראייה שלהם. החלום של כל שחקן הוא להיות בנבחרת ישראל והזמן יגיע".

גבי קניקובסקי חוגג | ברני ארדוב

היכן הוא מרגיש שהשתפר: "בזכות הגישה של ריימונד, כי הוא תמיד רוצה עוד ובכל אימון צריך להמשיך גם אם החמצת, זה מה שהוא מביא מחו"ל. זה משהו שלא רואים בארץ".

גם המאמן ריימונד אטוולד התייחס לעתידו של קניקובסקי: "זו שאלה שהוא צריך לענות עליה. אני חושב שיהיה קשה למצוא שחקן ברמה שלו ומהצד שלו הוא יצטרך לקחת את ההחלטה הנכונה. היו לי שחקנים בשנה שעברה שעזבו, אבל לא שיחקו במקום החדש שלהם אז הוא יצטרך לקחת את ההחלטה הנכונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי