החשש מירידת ליגה גובר: בני יהודה מתוסכלת אחרי עוד משחק רע

בוזגלו הציל את הכתומים מהפסד בסכנין כשקבע 1:1 בדקה ה-90, אך הקבוצה עלולה לרדת למקום האחרון: "אנחנו בכלל לא בועטים לשער, הלחץ משפיע", אמרו במועדון. ליואיץ' צפוי להיות כשיר לבית"ר: "העיניים שלו התגלגלו"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

למעט הנקודה הדרמטית ואולי גם המלחמה של השחקנים, לבני יהודה אין יותר מדי מה לקחת מה-1:1 נגד בני סכנין אתמול (שבת) בדוחא. הכתומים הציגו יכולת חלשה, כמעט לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה ולמזלם הרב בדקה ה-91 הגיע אלמוג בוזגלו שהשווה והציל את המשך בעונה של הקבוצה. אמנם גם תיקו זו לא תוצאה אידיאלית מבחינת יוסי אבוקסיס וחניכיו, אבל הפסד היה ככל הנראה מוציא את סכנין ממאבק הירידה וגומר את הסיפור מבחינת בני יהודה, כך שהנקודה עוד עשויה להתברר כקריטית.

המצב לא לטובת בני יהודה, שכמובן עדיין נמצאת במקום ה-13 ומתחת לקו האדום, כאשר במאזנה 26 נקודות. הפועל כפר סבא, לה 23 נקודות, תוכל להוריד את הכתומים למקום האחרון אם תנצח הערב את הפועל חדרה. הפועל חיפה אמנם קרובה להישארות אחרי הניצחון על הפועל תל אביב שהעלה את מאזנה ל-33 נק', אך החבורה של ניר קלינגר הסתבכה, ירדה למקום ה-12 ורחוקה רק 4 נק' מבני יהודה (30 נק'). בני סכנין במקום ה-11 עם 31 נק'.

יוסי אבוקסיס הלך על הרכב התקפי אתמול והתאכזב מהיכולת הדלה של החלק הקדמי ומהיכולת בכלל, אך אהב את השיפור והמלחמה במחצית השנייה. "כנראה שמה שהיה בניצחון מול הפועל חיפה היה חד פעמי, אולי זו בכלל הייתה חולשה שלהם. אתמול עוד פעם חזרנו לבעיה אולי הכי גדולה שלנו העונה שאנחנו בכלל לא בועטים לשער", אמר גורם במועדון. "יש לחץ גדול וזה משפיע. התיקו עדיף מהפסד, אבל זו תוצאה רעה. כל עוד הסיפור לא גמור נמשיך להילחם".

בוזגלו ובני יהודה חוגגים שוויון בדוחא | אדריאן הרבשטיין

מתיאה ליואיץ' הצליח לגרום לבהלה רצינית אתמול, כאשר נפגע בעוצמה בראשו בדקה ה-69 ואיבד הכרה לאחר נפילה לא טובה. "העיניים שלו התגלגלו", סיפר שחקן בבני יהודה. הסרבי ירד באלונקה מכר הדשא, היה מסוחרר ומבולבל, וכעבור מספר דקות הוא פונה כשהוא בהכרה לבית החולים בנהריה, שם הוא התאושש והרגיע את הקבוצה. הקשר ישוב להתאמן בימים הקרובים ואמור להיות זמין למשחק מול בית"ר ירושלים, שייערך ביום שני הבא בטדי ויהיה משחק החוץ הרביעי ברציפות של הכתומים.

בקבוצה מן הסתם פחות מתעסקים בעונה הבאה בעקבות החשש המעשי מירידה לליגה הלאומית, אך כבר עכשיו ברור שלא מעט שחקנים יעזבו והסגל יעבור מתיחת פנים רצינית. פאטוס בצ'יראי לא ימשיך ככה או ככה, מתיאה ליואיץ' מתנדנד ולא יישאר במקרה של ירידה, אליסון דוס סנטוס צפוי לעזוב גם הוא. מוחמד גדיר מסיים את חוזהו ועתידו לוט בערפל וייתכן שגם הקפטן דן מורי לא ירצה להמשיך במקרה של ירידה, וגם הוא מסיים חוזהו בתום העונה. השאלה הגדולה היא האם יוסי אבוקסיס ימשיך במקרה של ירידה, למרות שהצהיר שהדבר נלקח בחשבון מבחינתו בעת שהצטרף בחוזה ל-4.5 שנים באמצע העונה.

שחקני בני יהודה | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי