מכבי חיפה לדין על השלכת חפצים לעבר בן חיים. רוקאביצה יסופסל?

טוואטחה השלים אימון מלא ועשוי לשוב לסגל. החלוץ בכושר רע, דוניו תורגל במקומו בחוד, שרי או גרשון יפתחו. שחר לשחקנים באירוע יום הולדתו: "מאחל שתיכנסו לספרי ההיסטוריה". וגם: דו"ח השופט מהמשחק נגד מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זה היה צפוי, אבל כמעט שבוע אחרי "משחק העונה" התבשרה הבוקר (ראשון) מכבי חיפה על העמדתה לדין בהמשך השבוע. תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין בגין התפרעות אוהדים ופגיעה על ידי אוהדים בעקבות המהומה לאחר שער השוויון של מכבי תל אביב ב-1:1 בסמי עופר.

לפי הדו"ח, האירוע התחיל דווקא על ידי חלוץ מכבי תל אביב אדוארדו גררו שהתגרה ביציעים הצפונים והמזרחי, אבל הירוקים יעמדו לדין על כך שבחברו של גררו, טל בן חיים, פגעה כוס משקה וקרטיב שהושלכו מהיציע. הדיון ייערך ביום שלישי ובמכבי חיפה

כמובן שעוד לפני הדיון, מכבי חיפה תתארח מחר אצל מ.ס אשדוד (שני ב-20:30) וההכנות למשחק נמשכות. שחקני ואנשי מכבי חיפה חגגו אתמול במסיבת יום הולדתו ה-80 של הנשיא יעקב שחר, שנערכה במסעדת "דוריס קצבים" בזיכרון יעקב. רבים וטובים בירכו את שחר במהלך האירוע, כאשר במקביל הוקרנו על מסך גדול הניצחונות הגדולים של הקבוצה לאורך השנים. "אני מאחל לכולנו שהקבוצה הזו תהיה חלק מספרי ההיסטוריה של המועדון ושיהיו לנו עוד הרבה רגעים מרגשים ביחד", אמר הנשיא לשחקנים ולאנשי הצוות במהלך החגיגות.

בן חיים נפגע מקרטיב לאחר השער של מכבי ת"א | מאור אלקסלסי

גם בקרב השחקנים נרשמה התרגשות מהאירוע, כאשר מי שדיבר ובירך בשמם היה הקפטן נטע לביא. "מגיע ליענקל'ה לחגוג את יום הולדתו ה-80 עם אליפות ראשונה מזה עשור ואנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי שזה יקרה", סיפר אחד משחקני מכבי חיפה לספורט1 לאחר האירוע. על מנת לעמוד במשימה, הירוקים יהיו חייבים לנצח מחר באשדוד את קבוצתו החזקה של רן בן שמעון, אך קל זה לא יהיה.

כזכור, בסיבוב השני ניצחה אשדוד 0:1 את מכבי חיפה בי"א, אצטדיון בו היא ניצחה גם את מכבי תל אביב והפסידה רק פעמיים העונה במסגרת הליגה. במשחק הראשון שנערך בסמי עופר, הירוקים חגגו עם 1:2. בכרמל מודעים לאיכות היריבה ומבינים כי הלחץ יהיה גדול בשל העובדה שמכבי תל אביב תשחק הערב (ראשון החל מ-20:10, ספורט1) וניצחון שלה עשוי להגדיל זמנית את הפער לארבע נקודות ולהלחיץ את השחקנים הירוקים.

"אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו ולא להסתכל על קבוצות אחרות", הבהיר גורם במכבי חיפה. מבחינה מקצועית, המאמן ברק בכר תרגל שני מערכים שונים באימון המסכם: האחד עם שלושה בלמים ובו רמי גרשון תורגל לצד עופרי ארד ובוגדן פלאניץ', השני עם רביעייה הגנתית כשבמקרה כזה, צ'רון שרי יפתח בקישור. מעבר לכך, המאמן עשוי לספסל את ניקיטה רוקאביצה. מלך שערי הליגה מתקשה לחוזר לכושר שאפיין אותנו לפני הפציעה והקורונה, מה שהביא את המאמן לתרגל את גודסוויי דוניו בחוד במקומו. לא מן הנמנע שרוקאביצה יתחיל על המשחק על הספסל, כשהגנאי יקבל את ההזדמנות שלו בהרכב.

יעקב שחר | אריאל שלום

חוסה רודריגס הפצוע צפוי להיעדר בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. נטע לביא ומוחמד אבו פאני יפתחו. באשר לטאלב טוואטחה, שנעדר לאחרונה בגלל פציעה, המגן ערך אימון מלא ועשוי להיכלל בסגל. "כל מי שיעלה מחר על המגרש יצטרך לתת יותר מהרגיל כדי שננצח", הבהירו במועדון הירוק.

ברק בכר דיבר לקראת ההתמודדות הלא פשוטה ואמר: "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה ומוכשרת שנמצאת בכושר טוב. זה אחד המגרשים הקשים שיש בליגה והפסדנו שם השנה, אז אנחנו יודעים את זה. אנחנו באים אחרי שני משחקים ללא ניצחון, למרות שהיו במשחקים האלה הרבה דברים טובים, אבל מבחינת תוצאות לא עמדנו במטרות וחשוב לחזור למסלול הניצחונות. צריך לבוא לאשדוד, למגרש קשה, ולעשות את הדברים שאנחנו יודעים לעשות מול קבוצה חזקה מאוד. נעשה את זה בצורה הכי טובה ונעשה הכל כדי לנצח".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי