שחקנים במכבי פ"ת חשפו: זה ההבדל בין מכבי ת"א למכבי חיפה

לאחר שסיימו ב-1:1 בכרמל והפסידו 3:1 בבלומפילד, במלאבס השוו בין שתי הטוענות לכתר. ייעשה ניסיון למכור את ליאל עבדה לקבוצה בקיץ, במועדון מאמינים שהכרטיס לאירופה בהישג יד. וגם: שחקן ההתקפה שמועמד

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה קיוו אמש (ראשון) לעשות את מה שעשו למכבי חיפה רק בשבוע שעבר ולצאת לפחות עם נקודה מול טוענת נוספת לכתר, אבל הפעם היריבה הייתה מכבי ת"א והקבוצה של גיא לוזון יצאה מנוצחת הודות לצמד שערים דרמטי של אדוארדו גררו, נכנעה 3:1 וספגה את הפסדה הראשון בפלייאוף העליון.

זה לא היה משחק גדול של האורחים, שהתקשו לסכן את השער של דניאל טננבאום ולמרות שעלו במערך של שלושה הבלמים, לא הצליחו למנוע מהצהובים להגיע לשער של אריק ינקו שהיה ביום חלש יותר.

הפרצופים בסיום אמרו הכל: צמד השערים המאוחר הותיר את שחקני פ"ת מתוסכלים ורבים מהם היו עצבניים מאוד בסיום המשחק ולא הסתירו את אכזבתם. "זה היה משחק מאכזב. חוץ מהגול לא הגענו כמעט לשער. צריך להודות שגם השוויון הזמני היה מקרי. מכבי ת"א קבוצה הרבה יותר רעה ממכבי חיפה וזה ההבדל" סיכמו שחקנים.

"אני בטוח שניקח נקודות עוד העונה ממכבי ת"א ומכבי חיפה" סיכם בסיום המאמן גיא לוזון, שהודה בסיום כי קבוצתו נפלה ליום רע וכי הקבוצה הראויה יותר ניצחה במשחק.

הפרצופים אומרים הכל. שחקני פ"ת מאוכזבים | אריאל שלום

מי ששוב זכה למחמאות הוא ליאל עבדה, שבעונתו הראשונה המלאה בליגת העל עלה אמש למאזן של עשרה שערי ליגה. במכבי פ"ת מאמינים כי בקיץ השחקן יימכר לנוכח המספרים שהוא מציג. כזכור, מו"מ עם דינמו קייב בחודש ינואר התפוצץ ברגע האחרון.

"למרות ההפסד הזה, אנחנו עדיין יכולים להעפיל לאירופה. המשחקים מול הגדולות רק ממחישים לנו שאנחנו כן יכולים להתמודד ברמות האלה ויש פה צ'אנס ענק להגיע השנה לאירופה", אמרו במועדון.

"במחצית הראשונה התקשינו בפעולה האחרונה. במחצית השנייה כן ייצרנו את חצאי המצבים שרצינו לייצר, הבקענו ואפילו הגענו לעוד כמה" סיכם בסיום הקפטן גיא חדידה.

לקראת המשחק הבא מול הפועל באר שבע בשבת, ירדן כהן ותומר לוי המושעים יחזרו לסגל ולעומתם הקשר הפנמי ארמנדו קופר צפוי להיעדר משחק נוסף וזאת בשל העובדה כי ספג שני כרטיסים אדומים ישירים העונה.

כפי שפרסמנו, בקבוצה יממשו השבוע את האופציות על המגן יינון אליהו והקשר נאור סבג, שימשיכו לעונה הבאה. שם נוסף שעלה בקבוצה לקראת העונה הבאה הוא של שחקן ההתקפה של הפועל ר"ג, מיקו ממן.

עבדה. במכבי פ"ת ינסו למכור אותו | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי