מזרחי ערך אסיפה קשה: "אתם נלחמים על הקריירה". אימון מלא לדגני

מאמן בית"ר ירושלים הזהיר את חניכיו לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבוע הבא: "ככה אי אפשר לנצח". הבלם אמור לשוב להרכב ולשתף פעולה עם קריאף במרכז ההגנה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד למכבי נתניה בשבת, בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שני) את "אימון החזרה לשגרה", כפי שהגדירו זאת במועדון, ובקרוב גם יחלו רשמית ההכנות למשחק הבא בפלייאוף התחתון, ביום שני הבא נגד בני יהודה.

המאמן יוסי מזרחי ערך אספת שחקנים על הדשא ולא הסתיר את אכזבתו מהם בעקבות היכולת והתוצאה בשבת: "אי אפשר לנצח ככה, אי אפשר לעלות למגרש ככה. חילוצי הכדור והמחויבות זה משהו שחייב להיות לכם בדם בכל רגע על המגרש. יש חמישה משחקים לסיום וכל אחד פה נלחם על הקריירה שלו".

אוראל דגני התאמן עם הקבוצה וגם תמיר עדי נטל חלק בחלק מהזמן לקראת חזרה מלאה מפציעה. באשר לדגני, הוא אמור לשוב למרכז ההגנה במשחק הקרוב ועשוי לפתוח לצד אופיר קריאף. אגב, במשחק מול בני יהודה יאפשר המועדון לראשונה גם ללא מחוסנים ולילדים להיכנס לאצטדיון בכפוף לביצוע בדיקה מהירה שתתקיים מחוץ ל"טדי", כפי שהיה בבלומפילד ביומיים האחרונים במשחקי הפועל ומכבי ת"א.

יוסי מזרחי | בית"ר ירושלים, רשמי

במקביל, השיחות של חוגג עם אלי אוחנה לגבי העונה הבאה נמשכות. לשניים הוצעו בימים האחרונים מספר מאמנים זרים. חוגג היה רוצה את פאקו אייסטראן שנמצא בטונדלה, אך אופציה ישראלית לא נפסלת אם הוא לא יגיע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי