שצברג בראיון: "אני לא טייקון, אבל אוהד הפועל ת"א בלב ובנשמה"

שי שצברג | ארקדי ליטבין

הבעלים החדש של האדומים, שירכוש את מניותיו של זאב גרינברג, התראיין בפודקאסט האוהדים "צבע אדום" ב-102FM וסיפר על עצמו ועל תכניותיו: "פתוח להשקעה, אפשר להפוך את הפועל לקבוצת פלייאוף עליון לגיטימית"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לפי שי שצברג, לכל המאוחר עד תחילת השבוע הבא הוא יהיה רשמית אחד מבעלי הפועל תל אביב. כפי שפרסמנו היום (שני), הושג סיכום עם זאב גרינברג לפיו ירכוש את 25 מניותיו תמורת 2.4 מיליון שקל ויצטרף לאחים איציק ושרון ניסנוב ולמאיר ובועז תושב כאחד מבעלי המועדון.

בשבוע שעבר, ברגע שדלף המו"מ בין הצדדים ונודע כי שצברג עשוי לרכוש את חלקו של גרינברג, בפודקאסט אוהדי הפועל תל אביב ב-102FM, "צבע אדום", פנו לשצברג והופתעו כי הוא הסכים להתראיין. בתכנית הוא סיפר: "לפני חודש, כשישבנו בפעם הראשונה, אמרתי לזאביק ולבועז שהדלפה יכולה לפוצץ את העסקה. בועז למעשה תיווך לי את זאביק והחל מו"מ. קיבלתי את ההצעה שזאביק שם במלואה, אפילו לא התמקחתי, וכשבאתי לסגור את העסקה זאביק חזר בו והקשיח טיפה את התנאים וגם אותם אקבל. אני אוהד הפועל בלב ובנשמה, מנוי לשער הזהב ובמשחקי חוץ יושב עם אוהדי הפועל. בגיל צעיר הייתי בשער 5".

על הונו אישי: "אני לא טייקון, בסדר? אבל אני כן עומד שווה בשווה עם תושב. זו גם ההתחייבות שלי לבועז והסיבה שהוא ומאיר רוצים אותי בפנים, כי הם יודעים שאני אשקיע כמוהם וביחד איתם. לא יהיה עכשיו תקציב של 100 מיליון, אבל אני חושב שיש בסיס טוב ושעם כמה שחקני מפתח – ואני פתוח להשקעה בקבוצה – אפשר להפוך את הפועל ת"א לקבוצת פלייאוף עליון לגיטימית".

שי שצברג, אמור היה להיות הבעלים החדש של הפועל ת"א | ארקדי ליטבין , אריאל שלום

הבעיות של הפועל ת"א: "רוב ההצעות והמו"מ שהתנהלו היו בתקשורת ולא באמת. אני חושב כמו אחרון האוהדים של הפועל ורוצה את ההצלחה שלה הכי הרבה שיש. אני בוכה בהפסדים וגם בניצחונות מהתרגשות, כי הלב שלי זה הפועל".

אם יש לו תכניות לטווח ארוך: "אחרי הישיבה הראשונה עם זאביק, עוד בשלבים הראשוניים, נפגשתי גם עם בועז וגם עם שרון – פחות עם איציק – אז אני לא איזה עלה תאנה ששם כסף וממשיכים בלעדיו. יש דברים שעצבנו אותי כמו אי תשלום לשחקנים בהתאם לחוזה ודברים כאלה. זה הציק לי כאוהד וגם כמישהו שעשוי להיכנס, צריך שיהיה תוקף לדברים על הנייר".

אם הוא מצטרף במטרה להתפרסם: "אני קרוב לגיל 40, נשוי באושר ואב לארבעה ילדים. להיות בעלים של הפועל ת"א זו הגשמת חלום ואם יש לי אפשרות, אז אני רוצה לעשות את זה. סיבוב במדיה? זו אחת הסיבות שלא רציתי שהמו"מ ידלוף, אני ממש לא במקומות האלה. זה נטו מאהבה ומרצון לשנות משהו בהפועל ת"א כי לא אהבתי את מה שהלך לפחות עד ינואר".

"עוף החול", ספרו של שי שצברג | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי