בכר: "אצילי בתקופה טובה, גרשון אישיות יוצאת דופן בכדורגל הישראלי"

אחרי ה-0:3 על אשדוד, מאמן מכבי חיפה פרגן לשחקן הכנף שכיכב עם צמד ("מעבר לגולים, הוא עובד מאוד קשה") ולבלם ("מגיע לו קרדיט, היה רגל וחצי בחוץ"). בן שמעון: "לא הגיע לנו לנצח, צריך ללמוד גם מהפסדים"

(גודל טקסט)

היו לא מעט חששות במכבי חיפה לקראת משחק החוץ באשדוד בעקבות הניצחון של הקבוצה מעיר הנמל בסיבוב הקודם וגם ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקווה, שפתח פער של ארבע נקודות בטבלה רק העלה את מפלס הלחץ. עם זאת, סגנית המוליכה השיגה הערב (שני) את ניצחונה הראשונה במסגרת הפלייאוף ואחד המרשימים שלה העונה עם 0:3 גדול. עומר אצילי היה הכוכב הגדול במשחק כאשר כבש צמד בכורה במסגרת הליגה, יובל אשכנזי שגם לא כבש בליגה עד המשחק קינח לקראת הסיום וברק בכר הוכיח שלא רק לפטריק ואן לוון יש אסים על הספסל.

בכר עצמו אמר לאחר המשחק: "באנו מאוד מוכנים, דרוכים אגרסיביים, היינו רעים במובן החיובי של המילה. מהרגע הראשון לחצנו, אשדוד היא קבוצה מאוד מסוכנת שמגיעה למצבים והיום אני לא זוכר חצי מצב שלהם. אני יכול לומר שלפי ההכנה ידעתי שננצח, למרות שבאנו למשחק מאוד קשה ואני שמח שזה קרה".

עומר אצילי נתן משחק נהדר: "עומר בתקופה טובה, אנחנו צריכים את כל השחקנים שלנו. אצילי מצוין ומעבר לגולים הוא עובד ולוחץ. נגד מכבי תל אביב הוא פתח והיה פחות טוב, אבל עשינו שינויים ויכולנו לנצח את המשחק".

ברק בכר | דני מרון

רמי גרשון צריך לתת לך קרדיט: "צריך לתת לו קרדיט, שהוא היה רגל וחצי בחוץ והיה מקצוען וחיובי. הוא קודם כל אישיות יוצאת דופן בכדורגל הישראלי. אני שמח בשבילו".

העמקת את הסגל: "יש לנו סגל מספיק גדול ואפשר לעשות שינויים. פה עלינו עם שלושה בלמים ואני שמח שזה קרה. אשכנזי נכנס וכבש גול. רוקאביצה? הוא היה בספק ובהתאם בתוצאה לא היה צורך לסכן אותו".

מכבי תל אביב: "קודם כל אני צריך לנצח את קריית שמונה, על משחק נגד מכבי תל אביב כבר ידברו".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | דני מרון

רן בן שמעון סיכם מנגד: "לא התאמנו את הקצב, הם פתחו ב-100 אחוז אנחנו ב-60. היינו פחות טובים והפסדנו בצדק. לא רוצה להשתמש בתירוצים, ברגע שעלינו עם ההרכב הזה היינו צריכים לעשות הכל. היו שחקנים שהיו על הגבול ובכל זאת נתתי להם לשחק. הקצב שלנו לא תאם את המשחק הזה וזה משהו שבדרך כלל לא קורה לנו. אולי הפנדל היה משנה מומנטום, אבל מכבי חיפה ניצחה בצדק גמור".

"זה ידוע שמכבי חיפה פותחת בקצב גבוה, ואנחנו היינו צריכים לעמוד בקצב הזה ולדעת איך לצאת להתקפות מעבר. היו הרבה החלטות לא נכונות. אבל היה לנו עוד משחק ללמוד וזה מה שמייצג את העונה של אשדוד וצריך להמשיך אותה הלאה".

המשחק מול מכבי תל אביב: "מהיום שדרכנו במועדון הזה, המוטו שלנו הוא לא להרוס לאף אחד, אלא לבנות. יכולתי אולי לשחק הגנתי ולחלץ נקודה. כל העונה החלטנו ללכת בדרך שלנו. נבוא ככה לכל משחק ונרצה לנצח אותו".

רן בן שמעון | דני מרון

המערך של בכר הפתיע אותך: "לא, התכוננו על זה, לא היה לנו מספיק זמן לתרגל אבל ידענו מה יהיה. אני חושב שניצלנו הרבה יתרונות של שיטה מול שיטה. פתאום הגול הזה הגיע, יש אירועים קטנים שמשפיעים על משחק ואנחנו צריכים להמשיך הלאה".

רועי גורדנה הוסיף: "מכבי חיפה קבוצה טובה, ומשחקים מתפתחים לכאן או לכאן. גם החמצתי פנדל שהוריד את הביטחון ומכאן זה היה כדור שלג. גם ממשחקים לא טובים צריך ללמוד. אם הייתי כובש הייתי מכניס את מכבי חיפה ללחץ, אבל זה בדיעבד אני מקווה שזה הפנדל האחרון שאני אחמיץ".

עתידו: "אין לי מה לומר על זה, כרגע אנחנו בשיחות ונראה מה יהיה בסוף העונה".

רועי גורדנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי