"כדור שלג של חוסר ביטחון": אכזבה באשדוד אחרי תצוגת הנפל

במועדון ביקרו אחרי ה-3:0 למכבי חיפה: "לא יכול לחזור". גורדנה: "אם הייתי כובש את הפנדל הכל היה אחרת". אזולאי ודוד יחמיצו את צמד המשחקים מול מכבי ת"א, והאם השחקנים שמרו על עצמם כדי לא לספוג צהוב חמישי?

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 3:0 למכבי חיפה אתמול (שני), במ.ס אשדוד חיפשו משהו שינחם אותו – ומצאו. הקבוצה של רן בן שמעון עדיין נמצאת במקום השלישי בפער סביר ומבטיח יחסית ממכבי פתח התקווה הרביעית – שש נקודות.

בסיום המשחק לא הצליחו באשדוד למצוא הבר לתצוגה החלשה להחריד נגד הירוקים. בסביבת המועדון אמרו: "המשחק התחיל בבלק אאוט שלנו ונגמר בנוק אאוט של מכבי חיפה. צריך לשכוח את מה שראינו במגרש. השחקנים מבינים שמשחק כזה לא יכול לחזור".

מעבר להפסד, אכזבה נרשמה מכך שרק 809 אוהדי הקבוצה מצאו לנכון להגיע לאצטדיון הי"א, זאת לעומת 1,429 אוהדים ירוקים ורועשים.כבר משריקת הפתיחה היה נראה שהקבוצה לא מצליחה מבחינה מקצועית לעשות את הדברים שהיא יודעת ועובדת אליהם באימונים, והשחקנים לא הגיעו עם מספיק אנרגיות ומוכנות להתמודדות.

רן בן שמעון | דני מרון

השדיאות והקריאות של המאמן רן בן שמעון הלכו ודעכו ככל שהמשחק התקדם. אשדוד לא שיחקה בקצב של מכבי חיפה וצריכה להבין כבר מהבוקר מה היו הבעיות שלה, רגע לפני צמד המשחקים הקשוחים מול מכבי תל אביב – ביום ראשון בבלומפילד בליגה וביום רביעי הבא בי"א ברבע גמר גביע המדינה.

הסיכום של בן שמעון להפסד היה קצר: "הפסדנו לא בגלל פציעות, לא בגלל השחקנים ולא בגלל המגרש. הגענו למשחק עם אנרגיות לא טובות וזה הפסד מוצדק". גם רועי גורדנה, שהחמיץ פנדל מול ג'וש כהן במצב של 0:1 למכבי חיפה, התייחס להפסד בסיום ואמר: "מהפתיחה זה התנהל כמו כדור שלג של חוסר ביטחון. אם הייתי כובש את הפנדל הכל היה מתנהל אחרת. זה הפנדל הראשון שאני מחטיא בליגה, מקווה שגם האחרון".

במהלך המשחק אשדוד הבינה שהיא קיבלה מכה קשה עם פציעותיהם של דין דוד ושלומי אזולאי, שאמורים להחמיץ את שני המשחקים הקרובים נגד מכבי ת"א. לחלוץ חשש לשבר לאצבע בכף הרגל, בעוד לקשר מתיחה בשריר הירך האחורי. במהלך המשחק התלונן גם השוער יואב ג'ראפי על פגיעה.

רועי גורדנה | דני מרון

גורדנה, מוחמד כנעאן, מוסא בגאיוקו וטום בן זקן שיחקו אתמול כאשר לכל אחד מהם ארבעה צהובים בידיעה שכרטיס צהוב נוסף יגרור היעדרות ממשחק הגביע מול מכבי ת"א. בדיעבד יש טענה בסביבת הקבוצה כי הם שיחקו בחשש מספיגת כרטיס צהוב נוסף ועל כן הפעולות שלהם במגרש היו זהירות, ללא קרבות מגע ועבירות, מה שהביא להפסד בסופו של דבר.

כידוע, גורדנה ואזולאי מסיימים את חוזיהם בסיום העונה וסוחבים התעניינות ממועדונים נוספים. גורדנה התייחס לכך בסיום המשחק ואמר: "אין לי כרגע מה להגיד בנושא, אנחנו בשיחות". גם מול אזולאי מתנהל משא ומתן על חוזה לשנתיים, אך עדיין אין סיכום.

ג'וש כהן, דין דוד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי