הוועדה המקצועית קבעה: הפועל ת"א קופחה מול הפועל חיפה

שחקני הפועל תל אביב, שחקני הפועל חיפה, ארז פפיר | דני מרון

איגוד השופטים פרסם את המסקנות והודה כי ארז פפיר שגה כשלא שרק לפנדל לאחר עבירה של גורפינקל על דוידה ברחבה. וגם: במועדון חוששים שגרינברג יחזור בו ברגע האחרון מההחלטה למכור את חלקו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממתינים לכניסתו הרשמית של איש העסקים שי שצברג לבעלות הקבוצה כשותף רביעי במקומו של זאב גרינברג. בסביבת המועדון מספרים כי כבר תקופה ארוכה נשמע רצון העזיבה של גרינברג, וההחלטה להפוך משותף לאוהד היא בלעדית שלו.

מקורביו של גרינברג סבורים שהוא עדיין יכול להתחרט ולחזור בו: "עד שהחוזה מול שצברג לא ייחתם רשמית, זאב עדיין יכול לחזור בו ברגע האחרון. נראה איך ולאן זה מתפתח". בהסכם שייחתם, גרינברג אמור לקבל סכום של 1.9 מיליון ש"ח במספר תשלומים שייפרסו לאורך של יותר משנה. כמו כן, שצברג ישחרר את גרינברג מערבות אישית (כמו שאר הבעלים) של חצי מיליון שקלים באחד הבנקים עבור הלוואה שניתנה בעבר.

איש העסקים היה אמור לשמש תחילה כספונסר הקבוצה, אך לאחר שהגיע למספר משחקים הוא בחן כניסה ורכישת 25% מהבעלות על המועדון במקומו של גרינברג. במקביל, שצברג מודע למהלך אפשרי בו הפועל ת"א עשויה להימכר כולה לבעלים עם כיסים עמוקים יותר, וקיימות הצעות אשר נבחנות.

שי שצברג, אמור היה להיות הבעלים החדש של הפועל ת"א | ארקדי ליטבין , אריאל שלום

אם המהלך אכן יבשיל ויהפוך רשמי, שצברג יהיה מחויב להיות חלק מהליך המכירה העתידי ולעזוב גם הוא. הוא כמובן לא יהיה מעורב בפן המקצועי, אך החלטות של האחים ניסנוב יתקבלו יחד איתו בתיאום, כשנושא שחרור והחתמת שחקנים לעונה הבאה יהיו באחריות המאמן ושרון ניסנוב.

הנושא הראשון לו שצברג יהיה שותף יהיה מינוי מאמן לעונה הבאה. על פי בקשת ניר קלינגר, בהפועל ת"א ימתינו עוד כשבוע-שבועיים להישארות רשמית של המועדון בליגת העל בכדי להזמין אותו למשא ומתן ולהציע לו חוזה לעונה נוספת.

במחזור הקרוב הפועל ת"א תצא למשחק חוץ נגד מכבי נתניה (שבת, החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1), והאדומים רחוקים כרגע רק ארבע נקודות מבני יהודה שמתחת לקו האדום, כל זאת כשנותרו חמישה משחקים לסיום הפלייאוף התחתון. הבלם אדי גוטליב עדיין לא כשיר בשל הכאבים במפשעה, ורק בסוף השבוע תתקבל החלטה לגבי הכללתו בסגל.

ניר קלינגר | דני מרון

בתוך כך, הוועדה המקצועית של איגוד השופטים קבעה היום שלישי כי הפועל תל אביב קופחה על ידי השופט ארז פפיר, שלא שרק לפנדל לאחר עבירה של יהב גורפינקל על אושר דוידה בהפסד 2:0 להפועל חיפה. "בדקה ה-7 היה על השופט לפסוק לבעיטת עונשין לזכות ת"א בגין עבירת הכשלה ברחבה. במקרה זה חסרה המלצה בהתאם של שופט המסך", נכתב.

צפו באירוע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי