גררו עשוי לשנות תפקיד: "אל תתפלאו אם זה יקרה מול אשדוד"

קיימת אפשרות שהפנמי שהבקיע שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים יוסט למרכז ההתקפה וישתף פעולה בחוד עם פשיץ'. קארצב וג'ראלדש בתמונת ההרכב, יונתן כהן כשיר ועשוי להיכלל בסגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב נערכים לקראת צמד המשחקים מול מ.ס אשדוד, אותה האלופה תפגוש ביום ראשון בבלומפילד בליגה וכעבור שלושה ימים באצטדיון הי"א ברבע גמר גביע המדינה. כזכור, מוליכת הטבלה כבר הפסידה העונה בחוץ מול הקבוצה של רן בן שמעון, 3:2 בסיבוב הראשון תחת המאמן היווני גאורגיוס דוניס. בסיבוב השני, עם פטריק ואן לוון על הקווים, גמלו הצהובים לקבוצה מעיר הנמל עם 1:3 בבלומפילד.

במכבי תל אביב קיוו שאשדוד תקשה אמש על מכבי חיפה, אך החבורה של בן שמעון נכנעה כמעט ללא תנאי מול הירוקים והמשמעות היא שהפער בין הקבוצות עומד על נקודה לטובת האלופה בתום 29 מחזורים. לקראת שני המשחקים הקרובים, נראה שלמאמן ההולנדי של הצהובים יש "כאב ראש חיובי" בכל הנוגע להרכב ולמערך, כאשר מי שהצטיין נגד מכבי פ"ת היה כמובן אדוארדו גררו הצעיר שעבר לקראת הסיום לשחק במרכז מתחת לאיתי שכטר והבקיע שני שערים אדירים שהכריעו את המשחק.

"גררו הוא התגלית של ואן לוון", סיפר היום גורם בסביבת שחקני מכבי תל אביב והסביר: "אדוארדו התברר כבינגו של פטריק. הוא שינה מערך במהלך המשחק מול מכבי פ"ת, דבר שלא קרה עד כה, הסיט את אדוארדו למרכז ההתקפה וחייבים להודות שהביצוע בשער הראשון הזכיר במיומנות שלו את ערן זהבי. בלקמן חוזר מהרחקה, פשיץ' הבקיע ויש גם את שכטר, אבל אל תתפלאו אם גררו יתחיל לשחק בתור חלוץ".

אדוארדו גררו | אריאל שלום

גררו כאמור שיחק עד כה בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב בעיקר בכנף, אולם במחלקת הנוער הוא הוצב בחוד כך שהעמדה הזו ממש לא זרה לו. אם ישתף פעולה במרכז ההתקפה עם פשיץ', שנוהג לרדת לכיוון מרכז המגרש על מנת לקבל כדורים עם הגב לשער, גררו יוכל לנצל את השטחים הפנויים שישאיר הסרבי ולנצל זאותם עם תנועה חכמה.

מי שימשיך להיעדר מול אשדוד הוא אייל גולסה, שזקוק לימי התאוששות נוספים ולהרכב עשוי לשוב עדן קארצב שנעדר מול מכבי פתח תקווה בגלל צהובים ומועמד לתפוס את מקומו של אבי ריקן. לגבי יונתן כהן, שלא שיחק כשלושה חודשים, מלך שערי האלופה כשיר לשחק ולא מן נמנע שייכלל בסגל במשחק הקרוב ואף יקבל דקות. לעומתו, מצבו של דן גלזר וכשירותו יתבררו רק בסוף השבוע, כשהקשר יצטרך להתגבר על המתיחה הקלה במפשעה וכן על כאבים בשרירי הבטן מהם הוא סובל כבר תקופה ארוכה.

להרכב עשוי לשוב גם אנדרה ג'ראלדש, שאיבד את מקומו במשחק האחרון לטובת מאור קנדיל. לגבי עתידו של דן ביטון, שלא שותף בשני המשחקים האחרונים ונגד מכבי חיפה כלל לא נכלל בסגל, ההחלטה תתקבל בהתאם לשיחות עם קבוצתו לודוגורץ, כאשר לאלופה יש אופציה לרכוש את השחקן ב-1.2 מיליון דולר בסוף העונה, אולם היא תנסה להפחית משמעותית את המחיר או לסכם על השאלה נוספת.

דן ביטון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי