בראון סובל מקרע במיניסקוס וגמר את העונה. שכר צפוי להישאר

מכה לקריית שמונה, שתיאלץ להיאבק על הכרטיס לאירופה ללא הקשר, שינותח בימים הקרובים. האופציה על שחקן ההתקפה תמומש. אלו יעמוד לרשות רפואה מול מכבי חיפה? (שבת החל מ-20:25, ספורט1)

(גודל טקסט)

בעיצומו של המאבק על המקום הרביעי שעשוי להוביל בסיום העונה לאירופה ורגע לפני משחק החוץ הקשה מול מכבי חיפה (שבת החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1), הפועל קריית שמונה התבשרה שסמואל בראון גמר את העונה. כזכור, הקשר נפצע במהלך משחק הליגה האחרון מול הפועל באר שבע (1:1) ובבדיקה שעבר התגלה היום (רביעי) כי הוא סובל מקרע במיניסקוס וצפוי לעבור ניתוח כבר בימים הקרובים.

המשמעות היא שבראון ייעדר מהמגרשים כשלושה חודשים וישוב רק בעונה הבאה. מדובר במכה קשה למאמן קובי רפואה, שהעניק לקשר בן ה-23 את חולצת ההרכב 28 פעמים. אדריאן רוצ'ט וסאקו טורה מועמדים לתפוס את מקומו ב-11. "סמואל היה בורג חשוב מאוד בקבוצה שלנו ואין שספק שהיעדרותו תפגע בסיכויים שלנו לסיים את העונה עם כרטיס לאירופה", הודו בק"ש.

מי שעדיין נמצא בספק למשחק מול מכבי חיפה הוא דור אלו. במועדון מקווים שהמגן, שנפצע במהלך המשחק מול מכבי פתח תקווה ולא נכלל בסגל נגד הפועל באר שבע, יחלים ויעמוד לרשות רפואה בסמי עופר. להרכב הפותח ישוב מוחמד שכר שנעדר מהמשחק האחרון בגלל צבירת כרטיסים צהובים והוא צפוי להחליף את גיא לבן לולו. אגב, שכר יסיים בתום העונה את חוזהו, אך למועדון יש אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת והוא צפוי לממש אותה בקרוב.

מוחמד שכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי