יחצה את הכביש? מכבי תל אביב שוב בעקבות רז שלמה

הבלם שאיבד את מקומו בהרכב הפועל תל אביב, נמצא כבר תקופה ארוכה תחת מעקבה של האלופה, שעשויה לרכוש אותו בקיץ. גוטליב שלא צפוי לקבל חוזה חדש מראשי האדומים, בספק למשחק מול נתניה. בן ביטון יקבל מנוחה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד להפועל חיפה, הפועל תל אביב תשחק בשבת אצל מכבי נתניה (17:45, שידור ישיר בספורט1) האהוב על שחקניה בזכות מאזן של שבע נקודות בשלושה משחקים מתחילת העונה. באימונים הסביר המאמן ניר קלינגר כי נתניה נמצאת בכושר מצוין ומדובר בקבוצה הטובה ביותר בפלייאוף התחתון. האדומים כעת רחוקים ארבע נקודות מהקו האדומים וניצחון במחזור הקרוב יאיץ את ההכנות לעונה הבאה.

קלינגר יבצע מספר שינויים בהרכב לאחר היכולת החלשה בהפסד בבלומפילד להפועל חיפה. שי אליאס המוצהב ייעדר ובמקומו אמור לשחק אחד מבין שי אייזן או עמנואל בואטנג. המגן בן ביטון שהתעקש לשחק למרות פציעות במפשעה ובכתף, עשוי לקבל מנוחה בשבת. על מחליפו יוחלט על ידי הצוות המקצועי רק מחר לאחר האימון המסכם. ניר סרדל צפוי לתפוס את מקומו של ביטון, אך נבחנת אפשרות נוספת בהצבתו של איאד אבו עביד, שלא שיחק נגד הפועל חיפה בשל כרטיסים צהובים. עם זאת מסתמן כי אבו עביד יפתח במרכז ההגנה על חשבונו של רז שלמה.

שלמה הצעיר שהיה עד לפני כשנה וחצי בסגל של נבחרת ישראל, נמצא במגמת ירידה, אך לספורט1 נודע כי מכבי תל אביב מגלה מחדש עניין בנושא צירופו של הבלם לעונה הבאה. הצהובים עוקבים זמן רב אחרי שלמה. כזכור בעונה שעברה הפועל תל אביב דחתה הצעה מהיריבה העירונית בסך 800 אלף יורו ושחקן נוסף מהסגל הרחב וייתכן שהמעבר המפתיע יתרחש בקיץ הקרוב.

רז שלמה | אודי ציטיאט

בלם נוסף בסגל שמעסיק את האדומים הוא אדי גוטליב, אותו ינסו להחזיר לסגל כבר בשבת הקרובה. גוטליב עדיין לא התאושש סופית מהדלקת במפשעה ורק ביום המשחק כשירותו תתברר. מסתמן כי הבלם לא יקבל הצעה לעונה הבאה, בתנאים הנוכחיים, כאשר הוא מחזיק בחוזה הגבוה ביותר בקרב הישראלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי