רודריגס עשוי לפתוח במקום אבו פאני, גרשון יחזור לספסל

מכבי חיפה נערכת למשחק הבית מול ק"ש, אך טרם ברור אם הספרדי שחזר לאימונים יהיה כשיר. בכר יחזור למערך עם ארבעה שחקני ההגנה והבלם יאבד את מקומו בהרכב. וגם: מדוע טוואטחה לא נכלל בסגל באשדוד?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה מעלה היום (חמישי) הילוך לקראת משחק הבית נגד קריית שמונה ביום שבת (20:25, שידור ישיר בספורט1). במועדון כמובן הביעו שביעות רצון מהניצחון על אשדוד, אך מבינים כי המפגש מול הצפוניים יהיה משמעותי לא פחות, כאשר תהיה להם הזדמנות לעלות זמנית לפסגה מכיוון שמכבי תל אביב תשחק מול אשדוד רק בראשון. "אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו" אמרו בחיפה.

המאמן ברק בכר, ביצע בשבוע האחרון שינוי מהותי בהרכב כאשר עלה במערך של שלושה בלמים, אך נראה כי מול קריית שמונה יחזור לארבעה שחקני הגנה ורמי גרשון יהיה זה שיאבד את מקומו בהרכב. מי שעשוי דווקא לחזור לסגל הוא חוסה רודריגס שחזר אימונים, אך ההחלטה האם לתת לו את חולצת ההרכב תתקבל רק מחר. במידה שהספרדי יוכל לפתוח, ייתכן כי מוחמד אבו פאני ייזכה למנוחה כשקיימת התלבטות גם לגבי שילובו של צ'רון שרי שפתח את המשחק נגד אשדוד על הספסל.

מעבר לכך טרם התקבלה החלטה לגבי מי יפתח בחלק הקדמי – גודסווי דוניו שפתח נגד אשדוד או מלך שערי הליגה ניקיטה רוקאביצה שלא שותף ביום שני בגלל פציעה, אך מסתמן כי האחרון יחזור ל-11 של הירוקים. מי שעוד הספיק להחלים, אך טרם חזר לסגל הוא טאלב טוואטחה. המגן למעשה היה אמור להתלבש למשחק מול אשדוד, אך בעקבות שינוי המערך, בצוות המקצועי העדיפו בלם נוסף ולכן רשמו בטופס המשחק את אעיד חבשי במקומו.

בנושא אחר, קרוב ל-8,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם בסמי עופר בשבת הקרובה כאשר לראשונה תתאפשר גם כניסת ילדים מתחת לגיל 16. למעשה הירוקים יסבסדו חלק מהסכום בבדיקות המהירות שיתקיימו באצטדיון. בחיפה מעריכים כי עד המשחק יימכרו כל הכרטיסים.

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי