ב"ש עוקבת אחרי בריבו, גם לכיה, ריו אבה ופושקש אקדמיה

חלוץ מכבי פ"ת, שמסיים את חוזהו בסוף העונה, מועמד לקבוצה מבירת הנגב ומעורר עניין גם מעבר לים. במועדון מתכוננים למפגש מול המלאבסים (שבת, 18:30, ספורט3), יחזקאל יחזור להרכב, אלחמיד תורגל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מבינים שהמשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה (שבת החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט3) עשוי להכריע את גורל העונה כולה. ניצחון יוביל למאבק ראש בראש על המקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה. הפסד – ואלונה ברקת יכולה להתחיל לתכנן את העונה הבאה. אחרי שני הפסדים ותיקו, בקבוצה יחפשו ניצחון ראשון בפלייאוף העליון על החבורה של גיא לוזון.

מריאנו בריירו יחזור ל-11 של לוי אחרי הרחקה. גם שגיב יחזקאל יחזור ל-11 ולואי טאהא, שנבדק בעקבות העובדה שחש סחרחורות במשחק האחרון והוחלף, התאמן ואמור לשחק. חאתם עבד אלחמיד, שלא פתח במשחק האחרון בגלל העימות עם רוני לוי, חוזר להתחרות על מקומו בהרכב. פראליי רוסה וסינטיהו סלליך עשויים לפתוח יחד על הספסל. רותם חטואל ואלטון אקולטסה תורגלו לפרקים ולוי מתלבט ביניהם.

רוני לוי התעכב שלשום עם השחקנים על הנעת הכדור ומשחק הלחץ. "אם נדע לפקס את עצמנו ולהציג את הכדורגל שאנחנו יודעים, אין סיבה שלא ננצח. ז'וסואה ושגיב ישחקו יחד, זה נותן הרבה ביטחון", אמרו.

שגיב יחזקאל, ז'וסואה | דני מרון

רוני לוי אמר לקראת המשחק: "נערכים במלוא הרצינות, משחק נגד יריבה חזקה בבית שלה. יחד עם זאת, זה משחק מאוד חשוב עבורנו. נגד ק"ש היו הרבה דברים טובים ונרצה להמשיך את זה".

קבהא הוסיף: "צריך להגיד מילה טובה לקהל שלנו, שליווה אותנו למשחק חוץ ומלווה אותנו בכל מקום. אנחנו שמחים שהם חזרו וביחד נעשה דברים טובים. היה לנו משחק באמת מאוד טוב נגד ק"ש, שהיא יריבה מאוד חזקה במיוחד בבית שחה. עשינו את כל הדברים בצורה נכונה חוץ מהסיומת. נצטרך לבוא נגד מכבי פ"ת באותה גישה ולשפר את הסיומת מול השער. אנחנו עועבדים ם הצוות מאוד חזק כדי לשפר את כל הדברים ונקווה שניקח שלוש נקודות, כי עדיין יש לנו את המטרה שהיא להגיע לאירופה".

במקביל, במועדון ממשיכים לעבוד על נושא הרכש לעונה הבאה. מלבד המגעים שהחלו בעניינו של דור מיכה ומועמדותם של אופיר מרציאנו ורועי גורדנה, כעת מתווסף שחקן נוסף למשוואה. לספורט1 נודע כי בימים האחרונים החל המועדון במעקב אחר חלוץ מכבי פתח תקווה תאי בריבו. הסיבה: בבאר שבע הבינו כי השחקן מסיים חוזה ויצטרכו לשלם דמי השבחה בלבד שמוערכים בכ-200 אלף דולר. הסיבה הזאת עשויה להוביל את באר שבע לעמוד מאחורי השחקן בכל החלטה שתתקבל בוועדה. יש לציין כי בריבו מכוון בעת האחרונה לחו"ל, אך אם לא יקבל הצעה אטרקטיבית, סכום השחרור הנמוך עשוי לגרום לקבוצה מבירת הנגב לזכות בו.

מעבר לכך, דיווח שפורסם בפולין טוען שלכיה גדנסק, בה משחק קני סייף, מעוניינת בבריבו. מעבר לכך, לספורט1 נודע כי גם ריו אבה הפורטוגלית ופושקש אקדמיה ההונגרית מועמדות לקלוט את החלוץ בן ה-23 של המלאבסים.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה; אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד (לואי טאהא), מיגל ויטור, שון גולדברג;  מריאנו בריירו, ז'וסואה, מרסלו מלי, תומר יוספי, רותם חטואל (אלטון אקולטסה); שגיב יחזקאל.

תאי בריבו חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי