להיות או לחדול: פדידה וקיזיטו ישובו להרכב הפועל כפר סבא מול סכנין

כשהפער מחוף מבטחים עומד על שבע נקודות, הקבוצה של גזל חייבת ניצחון בדוחא על מנת לשמור על סיכוי לשרוד בליגה. הקפטן והחלוץ יפתחו, סוקונה יירד לספסל. גזל: "אולי ההזדמנות האחרונה שלנו"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא עמוק במקום האחרון, עם סיכויים נמוכים לשרוד בליגה הבכירה, הפועל כפר סבא תתארח מחר (שבת) בדוחא אצל בני סכנין (18:00) בניסיון כמעט אחרון לצבור שלוש נקודות שישאירו לה סיכוי תיאורטי להישאר בליגת העל. ערב המחזור, הקבוצה מהשרון, שהפסידה בשבעה משמונת משחקי הליגה האחרונים, רחוקה שבע נקודות מהפועל תל אביב שמעל הקו האדום.

מבחינה מקצועית, הבשורה הגדולה היא חזרתו להרכב של הקפטן עומר פדידה, שהשתלב במשחקים האחרונים מהספסל לאחר פציעה ארוכה. גם קיזיטו ישוב מהרחקה ישירות להתקפה של רביד גזל, כשאמדו סוקונה ישלם את המחיר. בן רייכרט המוצהב ייעדר ואת מקומו צפוי למלא טריקו גטהון או פלורנט חסאני, כשאם חסאני יפתח אז טימוטי מוזי יוצב בחלק הקדמי. בעמדת המגן הימני, ההתלבטות הקבועה היא בין איתי שור ליוני סטויאנוב.

גזל אמר לקראת המשחק: "אני אומר כבר כמה שבועות שאנחנו צריכים לנצח כדי שנוכל להיות תלויים בעצמנו. אמנם הסיכויים כבר לא לטובתנו, אבל ניצחון ונוכל להתקדם. המשחק מול סכנין עשוי להיות הזדמנות אחרונה כדי להישאר במאבק על החיים בליגה".

רביד גזל | שלומי גבאי

על היכולת במשחקים האחרונים: "יש לנו הרבה רגעים טובים במשחקים האחרונים. תוקפים, מגיעים למצבים ולא מצליחים לכבוש. בכדורגל מה שקובע הוא כדור ברשת ותוצאת הסיום. מקווה שבמשחק מחר היכולת תתורגם גם לתוצאה".

על היריבה: "סכנין יריבה חזקה. נותנים להם כבוד, אבל זוכרים שהם יריבה באזור שלנו שניצחנו לפני כמה שבועות ומבינים שאלו המשחקים שאנחנו חייבים לנצח".

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', איתי שור (יוני סטויאנוב), עומר דנינו, סודיק אטנדה, אביב סולומון, רז כהן, עומר לקאו, טריקו גטהון (פלורנט חסאני), עומר פדידה, קיזיטו, פלורנט חסאני (טימוטי מוזי).

קיזיטו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי