למרות שהוזמן, קלינגר לא יתייצב לטקס של מכבי ת"א לפני אשדוד

האלופה תעלה מול מ.ס אשדוד עם "מדי רטרו" כהוקרה לאלופת 1991/92, מאמן הפועל ת"א כיום לא יגיע לבלומפילד. ואן לוון: "רוצים לנצח". וגם: גררו צפוי לפתוח, פשיץ' יועדף בחוד והאם יונתן כהן ישוב לסגל?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני ואוהדי מכבי תל אביב ידעו עוד הערב (שבת) אם הם יגיעו למשחק נגד מ.ס אשדוד (ראשון, 20:30) מהמקום הראשון או שמא ירדו למקום השני, בהתאם לתוצאת המשחק בין מכבי חיפה להפועל קריית שמונה (החל מ-20:25 בספורט1), אך כך או אחרת בין הקבוצות מפרידה נקודה וניצחון נוסף על רן בן שמעון בכל מקרה ישאיר את פטריק ואן לוון ושחקניו בפסגה.

מכבי תל אביב הודיעה הבוקר כי היא מכרה את כל הכרטיסים למשחק והמשמעות היא שיהיו מחר כ-8,000 צהובים באצטדיון. בין אותם אלפים יהיו גם כאלה שיערכו בדיקות קורונה מהירות מחוץ לאצטדיון ובקבוצה קוראים לאותם אוהדים להגיע בחלון הזמן שנקבע להם כדי למנוע עומסים.

כידוע, האלופנ נהנתה משבוע ללא משחקים לאחר תקופה מאוד אינטנסיבית ובקבוצה ניצלו זאת כדי להעניק אנרגיות מחודשות לשחקנים וכמובן להקל עליהם בעומס. כבר ביום רביעי תפגוש מכבי תל אביב את מ.ס אשדוד פעם נוספת, אז זה יהיה בי"א במסגרת רבע גמר גביע המדינה, אך בקבוצה מבהירים שהם עוסקים אך ורק במפגש הליגה מחר. נראה כי אנדרה ג'ראלדש ישוב להרכב לאחר שזכה למנוחה והתאושש מפגיעה ברגלו בניצחון על מכבי פ"ת, כשבקישור אמור עדן קארצב לפתוח על חשבון אבי ריקן. שרן ייני אמור להמשיך במקום דן גלזר הפצוע, אבל גם שחר פיבן עשוי לפתוח. כמובן שגם אייל גולסה ייעדר.

אמור לשוב להרכב. ג'ראלדש | אריאל שלום

באשר לחוליית ההתקפה, אדוארדו גררו שכבש צמד נגד מכבי פתח תקווה אמור להמשיך בהרכב על חשבון מתן חוזז ובחוד נראה שימשיך אלכסנדר פשיץ', על אף חזרתו של ניק בלקמן מהשעיה. יונתן כהן כבר חזר לאימונים, אבל טרם ברור אם ישוב לסגל מחר לאחר חודשים ארוכים ביציע.

ואן לוון שטרם הפסיד, אמר לקראת המשחק: "מצפים לנו שני משחקים קשים נגד אשדוד, אחד בבית ואחד בחוץ. שנים המפעלים שונים כך שתהיה אווירה שונה בכל מקרה. מבחינתי אין השפעה לכך, הגישה לשני המשחקים דומה ואנחנו רוצים לנצח".

על המשחק נגד אשדוד ומצב הסגל: "שחקנים חוזרים לסגל, כמובן שעליי לקבל החלטות, לחלק מהשחקנים תהיה אכזבה, אבל זה חלק מהכדורגל. טוב מאוז שבלו"ז העמוס שאנחנו עדיין בעיצומו – כמעט כולם כשירים". אשדוד קבוצה טובה שמשחקת כדורגל טוב. יש להם הרבה מהירות ותנועה, מעניין לשחק נגדם". על מדרי הרטרו: "מחווה לקבוצה או שחקנים שהשפיעו על המועדון זה תמיד חשוב, זה יהיה משהו מיוחד".

פטריק ואן לוון | אריאל שלום

כאמור, מכבי תל אביב תעלה מחר למשחק עם "חולצת רטרו" כאות הקורה לקבוצה שזכתה באליפות בעונת 1991/92 תחת המאמן אברהם גרנט וכמובן כל שחקני הקבוצה ששברה בצורת של 13 שנה ללא אליפות הוזמנו למשחק. גם ניר קלינגר, מאמן הפועל תל אביב וקפטן הקבוצה במשך שנים ארוכות הוזמן לטקס, אולם לא יתייצב. ייעדרו גם הבלם הזר אלכסנדר פולוקארוב מכיוון שאין אישורי כניסה למדינה לזרים וגם גרנט שלא נמצא בישראל בימים אלה.

גם מתן חוזז דיבר על המשחק: "אנחנו מתייחסים קודם כל למשחק בליגה ורוצים לשמור על המקום הראשון. אחר כך נתכונן לגביע. אשדוד קבוצה מאוד מוכשרת, עם יכולות התקפיות טובות מאוד, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ויודעים שהדברים תלויים קודם כל בנו. ההפסד שם היה כואב, ננסה לתקן את מה שלא הלך שם. זה אושר שהקהל חוזר, אנחנו שמחים להרגיש את האנרגיות שהקהל מביא איתו".

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, שרן ייני, דור פרץ, עדן קארצב (אבי ריקן), אדוארדו גררו, אלכסנדר פשיץ', טל בן חיים.

שחקני מכבי ת"א עם רטרו 1991/92 |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי