מתרחקת מאירופה: רק 0:0 בין הפועל ב"ש למכבי פ"ת

הקבוצה של רוני לוי נשארה במקום השישי אחרי עוד משחק חלש במושבה. סלליך הפציץ את המשקוף, מנגד עבדה כמעט כבש שער ניצחון ונפצע

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ידעה שאם לא תגבור הערב (שבת) על מכבי פתח תקווה באצטדיון המושבה יהיה לה מאוד קשה להגיע למקום הרביעי אשר עשוי להעניק כרטיס לאירופה. אך הקבוצה מבירת הנגב תחת הדרכתו של רוני לוי, שוב הציגה משחק חלש והוכיחה שבינתיים אין לה מקום בין ארבע הראשונות עם 0:0 מאכזב.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מהרגיל, באר שבע כמעט ולא סיכנה את השער של ינקו, כאשר אקולטסה בעט כדור חלש למרכז השער וגולדברג החמיץ במעט את הקורה. המצב הטוב במחצית היה שייך למארחת כאשר עבדה מצא בכדור רוחב נפלא את ירדן כהן שהחמיץ ברשלנות.

במחצית השנייה רוני לוי הכניס את סלליך שכמעט העלה את באר שבע ליתרון עם בעיטה חזקה למשקוף, ואחריו הגיע תורו של עבדה לסכן את השער, אך הוא נעצר על ידי אלחמיד ונפצע בזמן המהלך. מאז המשחק נרגע באופן משמעותי.

באר שבע שעדיין לא ניצחה בפלייאוף העליון, ניצבת במקום השישי. במחזור הבא היא תפגוש את מכבי חיפה בסוג של דרבי פרטי עבור רוני לוי. מכבי פתח תקווה הרביעית מנגד תתארח באשדוד.

רוני לוי | קובי אליהו
אבדיאל ארויו, חאתם עבד אלחמיד | קובי אליהו

הרכבים

מכבי פחת תקווה: אריק ינקו, יינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, ירדן כהן, עמית מאיר (איתן אזולאי 60), ארד בר, נאור סבג, ליאל עבדה (יואל אבוחצירה 70), אור אינברום, אבדיאל ארויו (מורגן פרייר 60).

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, שון גולדברג, מריאנו בריירו, ז'וסואה, מרסלו מלי (מרואן קבהא 46), תומר יוספי (רותם חטואל 60), אלטון אקולטסה (סלליך סינטיהו 60), שגיב יחזקאל (אנתוני וארן 84).

יינון אליהו | קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע | קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 14: אקולטסה חתך מאגף ימין למרכז ובעט היישר לידיו של ינקו.

דקה 30: עבדה פרץ באגף ימין והעביר כדור רוחב מושלם לירדן כהן, שהחמיץ ברשלנות בנגיעה.

חאתם עבד אלחמיד, מרסלו מלי, נאור סבג | קובי אליהו

דקה 39: גולדברג הגיע עד לרחבה ובעט כדור שטוח ששרק ליד הקורה.

דקה 43: בלוריאן תיקל בחריפות את באריירו, בן אברהם החליט שלא לשלוף אדום.

דקה 63: סלליך המחליף שלח מקצה הרחבה פצצה שננעצה במשקוף.

חאתם עבד אלחמיד, ליאל עבדה | קובי אליהו
שון גולדברג, יינון אליהו | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי