דאגה בחיפה מפציעתם של פלאניץ' ודוניו. בכר: "זה בידיים שלנו"

מאמן מכבי חיפה התייחס לבלם שהוחלף נגד ק"ש: "מקווה שזה לא משהו חמור, אבל נוכל להסתדר גם בלעדיו". חזיזה: "חושב כל לילה על האליפות, אנחנו בשלים לכך". רפואה: "נעשה הכל כדי להוציא נקודות נגד מכבי ת"א"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עלתה הערב (שבת) באופן זמני לפסגה לאחר 0:4 מרשים על קריית שמונה בסמי עופר. עם זאת, לא הכל ורוד במחנה הירוק בעקבות פציעתם של שניים משחקני המפתח של הקבוצה. זה התחיל עם גודסוויי דוניו שלא עלה למחצית השנייה לאחר שמתח את השריר והמשיך עם הבלם הנהדר בוגדן פלאניץ' שירד גם הוא לספסל בדקה ה-66 בשל התנגשות עם יוג'ין אנסה. הירוקים ייפגשו כבר ביום חמישי את הפועל עפולה ברבע גמר הגביע ובינתיים החלוץ והבלם בספק.

קריית שמונה מנגד שלא הייתה במשחק החל מהרגע הראשון עדיין לא ניצחה בארבעת מחזוריה הראשונים בפלייאוף וביכולת הזאת יהיה לה קשה מאוד להשיג את הכרטיס לאירופה, גם דרך המקום הרביעי.

צפו בתגובות

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר אמר לאחר המשחק: "קריית שמונה היא לא העניין, העניין שאנחנו ממשיכים ביכולת הטובה מהניצחון על אשדוד. פתחנו את הפלייאוף העליון טוב, אבל לא לקחנו נקודות וזה יותר מדי. ובכוונה אני מחבר את שני המשחקים האחרונים כי ידענו שאין דרך חזרה, שיחקנו נגד קבוצה מאוד מסוכנת. אבל הראינו עליונות ונצטרך להמשיך עם זה".

גודסוויי דוניו, דור אלו, רועי קהת | דני מרון

"כל משחק שעובר אנחנו מתקרבים לסוף ולכן השחקנים עלו כמו שהם עלו בידיעה שמעבר לשלוש נקודות אין תסריט אחר ואני מאמין שזה יימשך עד הסוף. איך ממשיכים? אני חושב שבנוסף לאיכות שיש פה, צריך להוסיף דברים קטנים שצריך להכריע משחקים, השחקנים מגלים בגרות ועוצמות. זה לא יהיה קל, אבל בסופו של דבר זה בידיים שלנו".

הפציעה של פלאניץ': "הוא ייבדק, כרגע אי אפשר לדעת. מקווים שזה משהו לא חמור, אבל אם כן אנחנו נתגבר, הוא שחקן מאוד חשוב אבל אני מאמין שיהיה בסדר. שאר הנעדרים? רודריגס אמור לחזור בחמישי, גם לרוקאביצה יש פציעה טורדנית אבל אני מאמין שיהיה לרשותנו בקרוב".

ברק בכר | דני מרון

דולב חזיזה הוסיף: "אני מאוכזב שלא כבשתי, אבל אני לא כופה את עצמי על המשחק. אני יודע שההוא שם למעלה מכוון הכל ואני יודע שאכבוש מתי שהקבוצה תצטרך אותי. פגשנו קבוצה חזקה והיה חשוב לנו מאוד להמשיך ברצף הניצחונות שלנו ואני שמח שעשינו את זה. מכבי חיפה זו קבוצה מאוד טובה, יש לנו סגל מספיק עמוק. אנחנו ממשיכים קדימה, מאני טיים זה לשחקנים גדולים ואני מקווה שנעשה את זה".

אתה חושב על האליפות: "ברור שזה מדגדג אני חושב על זה כל לילה ולפני כל אימון ואוי ואבוי אם השחקנים לא יחשבו על זה, לא כל יום זוכים באליפות. אנחנו בשלים לכך? אם לא אז לא יהיה במקום שאנחנו בו עכשיו, אנחנו עובדים קשה ומקווים שזה בסוף יהיה שלנו".

דולב חזיזה, מוחמד שכר | דני מרון

קובי רפואה אמר מנגד: "מחצית ראשונה למרות שחיפה שלטה במשחק, הגענו לשניים שלושה מצבים טובים. אבל כשאתה לא מבקיע אתה סופג, הקבוצה הטובה ביותר ניצחה. הרגיש כאילו כל התקפה הולך להיות גול, טוב שזה נגמר ככה. חיפה ניצחה בצדק, אנחנו נרים את השחקנים ונתכונן לשבוע הבא, אני לא אוותר".

מאז שהודעת שאתה לא ממשיך התוצאות פחות טובות: "להוציא את המשחק היום, כל משחק נותנים 200% הם משתדלים. השחקנים תמיד מחויבים, שוב זה לא נעים לקבל תבוסה כזאת כמו היום, יש לנו עוד שלושה משחקי בית וננסה להשיג נקודות. מכבי ת"א? אנחנו מבינים שהם קבוצה טובה מאיתנו, אבל אני לא מרים ידיים ונעשה הכל כדי להוציא נקודות נגדם".

קובי רפואה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי