ז'וסואה הביע תסכול בחדר ההלבשה, רוני לוי מתכנן מהפכה בהתקפה

בהפועל ב"ש ביקרו את שחקני החלק הקדמי אחרי 0:0 נגד מכבי פ"ת, המאמן מחפש חלוץ בכיר. האופציות על טאהא וחטואל ימומשו, הצעה סופית תועבר לסלליך. נקודת האור: משחק ההגנה והחזרה של אלחמיד

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

במהלך השבוע האחרון הבינו בהפועל באר שבע שהפסד מול מכבי פתח תקוה יוביל להקדמת ההכנות לעונה הבאה. אז אמנם הקבוצה לא הפסידה, אבל ה-0:0 אתמול (שבת) השאיר סיכוי למקום הרביעי שעדיין מוקדם לומר אם יוביל למקום באירופה (מכבי ת"א, אשדוד ומכבי חיפה ברבע הגמר ורק אם אחת מהן תזכה בגביע המקום הרביעי יוביל לליגה האזורית).

נקודות האור היחידות במועדון הגיעו ממשחק ההגנה. חאתם עבד אלחמיד, שהשאיר את הפרשה מאחוריו, מצליח לייצב את מרכז ההגנה ונראה שיחד עם טאהא ו-ויטור, מרכז ההגנה יישמר. פתח תקוה לא בעטה אתמול למסגרת, אבל מבחינה התקפית, באר שבע בעטה פעם אחת בלבד למסגרת (4:15 לאדומים בניסיונות הבקעה) ולוי יצטרך לשפר את הנתון הזה.

ז'וסואה נראה מתוסכל בסיום וקרע את החולצה. הוא הביע תסכול גם בחדר ההלבשה. "הקבוצה לא רגועה על המגרש בחלק הקדמי, אין יותר מדי פעולות התקפיות, ז'וס מתוסכל וזה טבעי. אי אפשר לבעוט פעם אחת לשער במשחק ולקוות לנס. אלונה ורוני יצטרכו לחשוב על עוד פתרון חוץ מדור מיכה כי כרגע אין לנו רגל מסיימת מלבד הברקות של שחקן אחד. עכשיו צריך לדבר פחות ולהביא יותר נקודות. יש את מכבי חיפה ומכבי תל אביב על הראש, אם לא נביא משם נקודות העונה נגמרה עוד לפני המשחק מול אשדוד".

לוי. מתכנן מהפכה בחלק הקדמי | קובי אליהו

בהפועל באר שבע מבינים שההכנסות בעונה הבאה ייפגעו בכל מקרה, משום שגם הגעה לאירופה תוביל לירידה בהכנסות. הליגה השלישית בחשיבותה תכניס פחות כסף גם במקרה של העפלה לשלב הבתים ומכאן ברור שאלונה ברקת תצטרך להגדיל את התקציב אם ברצונה להתחרות על האליפות. "רוני לא בנה את הקבוצה, קיבל סגל חלקי ובקיץ הוא יצטרך להביא לכאן 2-3 שחקנים בכירים כדי לשדרג אותנו", אמרו בקבוצה. מלבד דור מיכה, לוי רוצה את אופיר מרציאנו וגם שמו של ניר ביטון עלה. גם תאי ברירו ממכבי פתח תקוה במעקב ואם לא ימצא קבוצה באירופה המועדון ינסה לרכוש אותו בכפוף להחלטה של הוועדה למעמד השחקן. ההערכה היא שסכום ההעברה בארץ ינוע סביב 200 אלף דולר בלבד. שחקן נוסף ברשימות הוא בן רייכרט, שבית"ר עוקבת אחריו. 

עמית ביטון, כך נראה, יעזוב בתום העונה כשסוכנו דודו דהאן מכוון לאירופה. גם איתן רצון עשוי לצאת להשאלה. כרגע, רק ג'ונתן אגודלו ומרסלו מלי צפויים לעזוב. פארליי רוסה מחזיק בחוזה לעונה הבאה וישנה התלבטות לגביו משום שלא הגיע בכושר ולוי סבור כי בתוך זמן קצר ועם הכנה נכונה יוכל להגיע בכושר משחק נהדר לפתיחת העונה הבאה.

עם זאת, בבאר שבע עדיין לא מדברים על מטרות לקיץ. הם יעשו את זה תוך כדי תנועה, כשרוני לוי ידרוש לחזק את הקבוצה בחלוץ בכיר, במגן שמאלי וגם קשר למרכז השדה עשוי להגיע. באר שבע מתכננת להאריך את החוזים של לואי טאהא ורותם חטואל, כשהיא מחזיקה באופציות עליהם. השניים יקראו לשיחה בקרוב. לגבי סינטיהו סלליך ואוהד לויטה, במועדון יגישו בימים הקרובים הצעות סופיות לשניים במטרה להגיע לסיכום. אלטון אקולטסה ממשיך להציג יכולת חלשה אבל רק הצעה מפתה תוביל לשחרורו. "אלונה לא תשחררו בחינם", אמרו במועדון.

רותם חטואל | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי