קלינגר צפוי להישאר בהפועל ת"א, עשוי לחתום כבר בשבוע הבא

לאחר עוד ניצחון בנתניה, האדומים מקווים להבטיח הישארות מול 8,000 אוהדים בשבת נגד בית"ר ירושלים ולאחר מכן לסכם סופית עם המאמן על המשך דרכו. מסתמן שאלטמן ייעדר לפחות משני המשחקים הקרובים, שבחים לבן ביטון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב בדרך להבטיח עונה נוספת בליגת העל. הניצחון אתמול (שבת) 0:1 בחוץ על מכבי נתניה פתח פער של 7 נקודות בינה לבין בני יהודה שמתחת לקו האדום (ותשחק מחר נגד בית"ר ירושלים), אבל במועדון ציננו את ההתלהבות והמאמן ניר קלינגר אסף את שחקניו עוד במגרש בנתניה ודרש מהם להמשיך ולהתנהג כאילו הפער עדיין עומד על ארבע נקודות ושעוד מוקדם לחגוג ולצאת בהצהרות.

קלינגר כמובן חושש משאננות שתוביל להופעה כמו בהפסד הביתי להפועל חיפה וגם לפני הניצחון ערך שיחות אישיות רבות עם שחקניו. המאמן גם עושה דברים עם מחשבה קלה על העונה הבאה, בידיעה שהוא צפוי לחתום על הארכת חוזה. בסביבת הפועל תל אביב מעריכים שלאחר המשחק נגד בית"ר ירושלים, בוודאי אם הפועל תל אביב תנצח, השיחות יואצו וקלינגר יחתום רשמית ויוכרז כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה.

עבור הפועל תל אביב היה זה משחק חוץ שמיני ללא הפסד והיא השלימה מעין סוויפ על מכבי נתניה בזכות שני ניצחונות, תיקו ובנוסף היא הדיחה את היהלומים מגביע המדינה. בקבוצה גם מקווים שהניצחון ייתן דחיפה ושלמשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים יגיעו כ-8,000 אוהדים אדומים שיסייעו להבטחת ההישארות.

בצד הפחות משמח, בקבוצה ממתינים לבשורות בכל הנוגע לפציעה של עומרי אלטמן. הקפטן שנפגע אתמול בקרסול ימין ויתר על צילום בבית החולים אחרי המשחק ויעבור היום בדיקה אצל הצוות הרפואי. נראה כי אלטמן יחמיץ את רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל כפר שלם ביום שלישי וכן את המשחק נגד בית"ר.

עומרי אלטמן | ברני ארדוב

מי שכן צפוי לשחק במפגשים הבאים הוא המגן הימני בן ביטון, שאתמול עלה למרות שהיה בספק גדול ובסיום אף נראה משוחח עם ריימונד אטוולד שהחמיא לו על השער. למעשה, ביטון שיחק אתמול רק לאור שיחות אישיות רבות שקיים עמו קלינגר, מי שהתעקש לצרף את ביטון ממכבי ת"א ולהעניק לו את חולצת ההרכב מיידית. "ביטון נחבש בכתף, במפשעה ובקרסול, קיבל זריקה ואולי הבקיע את שער ההישארות שייזכר עוד זמן רב".

ביטון הצטנע וסיפר בסיום: "אחרי הגול הייתה ריצה אמוציונלית לעבר האוהדים ביציע. אחרי שבוע של טיפולים והורדת עומסים כדי לשפר את מצבי, אני שמח שעזרתי לקבוצה. אנחנו לא ניתן להפועל ת"א לרדת ובעונה הבאה דברים כבר ייראו אחרת".

בן ביטון, דן איינבינדר, שחקני הפועל תל אביב | ברני ארדוב

לשבחים זכו גם דני גרופר, איאד אבו עביד, דן איינבינדר ואושר דוידה. גם אדי גוטליב עלה אתמול מהספסל אחרי תקופה ארוכה בה נעדר והוא צפוי לזכות לדקות משמעותיות יותר מול כפר שלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי