צפירת הרגעה: פלאניץ' סובל ממתיחה קלה ברצועה הצידית

במכבי חיפה נשמו לרווחה לאחר שנודע כי הבלם הסרבי לא סובל מפציעה רצינית, הוא ייעדר ממשחק הגביע הקרוב ונמצא בספק למשחק הליגה נגד הפועל באר שבע. וגם: על מצבו של דוניו וההתרגשות של אצילי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"כל השבוע ועוד לפני המשחק מול אשדוד דיברנו שאנחנו רוצים להיות 'רעים'", אמר מאמן מכבי חיפה ברק בכר במסיבת עיתונאים לאחר שקבוצתו הביסה אתמול (שבת) 0:4 את הפועל קריית שמונה.

בכר נראה מאוד נינוח ומרוצה לאחר אחד המשחקים הטובים של הירוקים מאז פתיחת העונה. "עברנו שינוי משני המשחקים הראשונים בפלייאוף ועד לשני המשחקים האחרונים בהם הכל עבד לנו", הודו בחיפה בסיום והוסיפו: "התחלנו את השבוע בפיגור ארבע נקודות לאחר הניצחון של מכבי תל אביב על פ"ת וכעת אנחנו במקום הראשון לפחות ל-24 שעות".

כמעט 10 אלף אוהדים ירוקים עמדו דקות ארוכות בסיום והריעו לשחקנים על התצוגה ובמועדון החמיאו למגן ארנסט מאבוקה שהיה מעורב בשער הראשון ובשער השלישי וגם לצ'רון שרי שחזר להרכב של בכר והרשים עם שער נהדר. גם המחליף מוחמד עוואד שכבש שער בכורה העונה, זכה לשבחים על כניסתו במחצית ועל כך שביצע מספר פעולות הגנה שזכו למחיאות כפיים של בכר והעוזר שלו גיא צרפתי. "יש חדר הלבשה נהדר וכל שחקן יכול לקבל את המקום על כר הדשא וצריך להוכיח את עצמו" אמרו במועדון.

מה שהעיב על הניצחון היו הפציעות של החלוץ גודסוויי דוניו והבלם בוגדן פלאניץ'. לגבי החלוץ הגנאי, ההערכה היא שהוא סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי ולכן בחיפה החליטו שלא לסכנו. היה חשש גדול לגבי הפציעה של הבלם הסרבי שנחשב לאחד העוגנים של הקבוצה. פלאניץ' התלונן על כאבים בברכו ועבר בדיקה במהלך היום, בה התברר כי הוא סובל ממתיחה קלה ברצועה הצידית ובמועדון נשמו לרווחה.

לוסיו מרניאו, בוגדן פלאניץ' | דני מרון

פלאניץ' ייעדר ממשחק הגביע הקרוב ביום חמישי מול הפועל עפולה ובמועדון יעשו מאמצים גדולים להכשירו למשחק הליגה הקרוב, בטרנר נגד הפועל באר שבע. חשיבותו של הסרבי משמעותית גם לשחקני הקבוצה כאשר גם נטע לביא, דולב חזיזה ועומר אצילי מיהרו לרוץ ולבחון את מצבו של הבלם בזמן הפציעה. "כולנו שמחים שלא מדובר בפציעה קשה", הודו בקבוצה.

גם פלאניץ' וגם דוניו מצטרפים לניקיטה רוקאביצה וגחוסה רודריגס שכלל לא היו בסגל למשחק. הקשר הספרדי עוד התאמן השבוע ובמועדון ניסו להכשירו, אך בבוקר המשחק הודיע כי אינו כשיר במאת האחוזים ובצוות המקצועי החליטו שלא לסכנו. "החלטנו העונה ששחקן שאינו נמצא במאה אחוז כשירות לא ישותף ואנחנו מקווים שגם ניקיטה וגם חוסה יהיו כשירים לחמישי", ציין בכר לקראת רבע גמר הגביע. גם הקפטן נטע לביא זכה למחמאות מצד אנשי חיפה ואף התייחס לעתידו כאשר אמר: "אמרתי במהלך העונה לנשיא המועדון שכרגע אני מתרכז רק במכבי חיפה ובהצלחת המועדון ובקיץ נהיה חכמים יותר".

בחיפה כבר חושבים על יום חמישי ומשחק הגביע מול הפועל עפולה ומי שייעדר הוא הקשר עומר אצילי שצבר חמישה כרטיסים צהובים. אתמול אצילי היה מרוגש במיוחד כאשר אשתו ישבה בסמוך לספסל הירוקים ולא פעם העלה הקשר את מבטו וכידוע גם חגג שני ברציפות בו הוא כובש.

עומר אצילי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי