תסכול בבני יהודה: "הניצחונות של הפועל וסכנין הורידו את כל האוויר"

עמית גלזר, דן מורי | דני מרון

בעיצומן של ההכנות למשחק קריטי אצל בית"ר בשני (20:00, ספורט1), הכתומים קיבלו באכזבה את התוצאות של היריבות למאבקים נגד הירידה: "אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד", הודה שחקן בקבוצה. אבוקסיס: "אין דרך חזרה"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אם בני יהודה רוצה לשמור על סיכוי למסע הישרדות הירואי, שום דבר חוץ מניצחון לא יתקבל במשחק הקשה בטדי מול בית"ר ירושלים מחר (שני, החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט1). הניצחונות אתמול של הפועל תל אביב על מכבי נתניה ושל בני סכנין על הפועל כפר סבא סיבכו עוד יותר את הקבוצה של יוסי אבוקסיס, שמבינה כי הפסד מחר – והסיפור ככל הנראה נגמר.

"אתה יכול לעשות הכנה טובה, לבוא בהרגשה טובה, ואז הפועל וסכנין ניצחו וכל האוויר ירד בשנייה. ברור שזה משפיע", הודה שחקן בבני יהודה. "אנחנו סיבכנו את עצמנו, אי אפשר לבוא בטענות לאף אחד". המצב כרגע – כפר סבא אחרונה ועלולה לרדת רשמית כפר במחזור הבא, בני יהודה מעליה ורחוקה שבע נקודות מהפועל ת"א, עם משחק חסר. אם הכתומים יפסידו היום, ההפרש מחוף מבטחים יישאר בעינו כאשר נשארו 12 נקודות בקופה עד לסיום העונה בפלייאוף התחתון.

"אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול בית"ר", אמר אבוקסיס לקראת ההתמודדות. "זה נכון שהמצב שלנו בטבלה לא טוב, אבל אנחנו עדיין מאמינים שהדברים תלויים בנו. מעכשיו ועד סיום העונה כל משחק הוא משחק שאין ממנו דרך חזרה, וזה בוודאי נכון גם למשחק מחר. אנחנו מבחינתנו נעשה הכל בשביל לנצח מחר ולהשאיר לעצמנו סיכוי להמשך העונה".

המאמן מבין שכבר אין מה להפסיד וככל הנראה ימשיך במערך של שני בלמים. מוחמד גדיר ישחק בחוד, ואמיר רוסתום, שמציג יכולת טובה באימונים, ישחק בעמדת המגן השמאלי. אלמוג בוזגלו, שכבש את שער השוויון הדרמטי ב-1:1 מול סכנין במחזור הקודם, נמצא בתמונת ה-11, ואמור לפתוח על קו ימין. אפשרות נוספת היא שמתיאה ליואיץ' ישחק בקו ימין ופאטוס בצי'ראי ישחק לצד גדיר בחוד. עמית זנטי צפוי להמשיך בהרכב, עומר ניראון בין הקורות.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, אמיר רוסתום, ג'ורג' פוצ'יבה (תאמבי סגס), סתיו פיניש, מתיאה ליואיץ', אלמוג בוזגלו (פאטוס בצי'ראי), עמית זנטי, מוחמד גדיר.

אבוקסיס. "אין דרך חזרה" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי