למישהו עוד יש ספק? הפועל כפ"ס הובסה 3:0 בסכנין

הקבוצה של שום וגזל עם רגל וחצי בליגה הלאומית, לאחר שרשמה הפסד נוסף ונמצאת 10 נקודות מחוף מבטחים, כשנותרו 12 נקודות בקופה. חלאיילה עם צמד (35, 83) וג'אבר (53) העניקו ניצחון גדול למימר

(גודל טקסט)

אם למישהו בהפועל כפר סבא עוד נותרו תקוות שהקבוצה מסוגלת לצאת מהבוץ ולשרוד בליגת העל בדרך נס, נדמה שכעת גם הוא מבין את המציאות העגומה. הקבוצה מהשרון רשמה הערב (שבת) הפסד נוסף, כאשר התארחה אצל בני סכנין ונכנעה לה 3:0 במשחק רע במיוחד, שרק מדגיש את היכולת החלשה של הירוקים העונה.

מנגד, המארחת רשמה ניצחון קריטי עבורה ופתחה פער זמני של שמונה נקודות מבני יהודה שמתחת לקו האדום, וניתן לומר כי שרון מימר קרוב מאוד להבטיח לו ולקבוצתו עונה נוספת בליגה הבכירה. את הכיוון שאליו כפר סבא הלכה העונה ניתן היה לראות כבר בשלב מוקדם יחסית. פיטוריו של עמיר תורג'מן, מינויו של אלישע לוי ואז פיטורים נוספים של המאמן הלאומי לשעבר, כאשר לאחר מכן לא מונה מאמן בצורה רשמית, רק המחישו את גודל הבלאגן במועדון אותו מנהל יצחק שום.

ההפסד הערב היה המשחק התשיעי ברציפות בליגה בו הירוקים לא רושמים ניצחון, כאשר היריבה האחרונה מולה השיגו שלוש נקודות הייתה לא אחרת מאשר בני סכנין אי שם בתחילת פברואר. עם רצף תוצאות שלילי כמו זה, אי אפשר להישאר בליגה. כעת, כפ"ס נשארת תקועה במקום האחרון עם 23 נקודות, במרחק 10 נקודות מהפועל תל אביב והפועל חיפה שלשתיהן 33 נקודות, כאשר בקופה נותרו 12 נקודות בלבד. המשמעות: ייתכן כי המשחק הבא שלה, נגד מכבי נתניה ביום שבת, יהיה גם המשחק שיחרוץ את גורלה באופן רשמי ויוריד אותה לליגת המשנה לאחר שנתיים בליגת העל.

שחקני בני סכנין חוגגים את שער היתרון | מאור אלקסלסי
שרון מימר. משחק טוב של חניכיו |
עומר פדידה. קפטן כפ"ס אובד עצות | מאור אלקסלסי

מן העבר השני, אפשר לבוא בטענות להנהלת סכנין על חילופי המאמנים התכופים במועדון, אך נדמה שעם שרון מימר הקבוצה פשוט נראית הרבה יותר טוב. מאז הגיע לדוחא, המאמן שהספיק להדריך העונה גם את הפועל חדרה חילץ את הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה וכעת הוא נראה בדרך הבטוחה לעונה נוספת בליגת העל. ברביעי הקרוב מצפה לו ולקבוצתו מפגש ברבע גמר גביע המדינה מול בית"ר ת"א/רמלה, ועם ניצחון שם סכנין בהחלט יכולה לפנטז על תואר שיהפוך את העונה הזאת למתוקה במיוחד.

מבחינת המשחק עצמו, ההזדמנות הראשונה הייתה לזכותה של סכנין, כאשר בדקה ה-11 חניכיו של מימר יצאו למתפרצת, אך הבעיטה של ברשצקי נבלמה ויצאה לקרן. כעבר חמש דקות גם האורחת הגיעה למצב הראשון שלה – חסאני הגיע לכדור מרחק מטרים ספורים מהשער, אך לא הצליח לבעוט אותו בצורה טובה ופספס הזדמנות נהדרת.

בדקה ה-35 המארחת כבר עלתה ליתרון. התקפה נהדרת התחילה אצל בירם כיאל, כאשר הקשר הוותיק הכניס כדור עומק לאיסמעיל ריאן שהעביר פס רוחב נהדר לאוסמה חלאיילה, ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. יתרון מוצדק לסכנין, שער חמישי העונה לחלוץ. המחצית השנייה נפתחה בצורה זהה לקודמתה, עם שליטה של המארחת במרכז המגרש. בדקה ה-53 זה גם בא לידי ביטוי על לוח התוצאות: עטאא ג'אבר קיבל כדור נהדר מראשו של נייג'ל האסלביינק והצליח לשלוח את הכדור לרשת של איתמר ישראלי. 0:2 לסכנין, כפ"ס בצרות. בדקה ה-83 זה כבר הפך לתבוסה, כאשר חלאיילה הצליח להשלים צמד, לאחר שהרחקה לא טובה של הגנת כפר סבא נבעטה היישר לרגליו, ומשם לרשת. התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה יותר אך התקפת המארחת הייתה לא מרוכזת, בסיום 0:3 לבני סכנין.

רביד גזל. קבוצתו נמצאת בצרות | מאור אלקסלסי
איתמר ישראלי מאוכזב | מאור אלקסלסי
בירם כיאל. משחק טוב לקשר | מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין חוגגים את השער השני | מאור אלקסלסי
חלאיילה. כוכב המשחק | מאור אלקסלסי
בכפ"ס מבינים את משמעות ההפסד | מאור אלקסלסי
הירוקים עם רגל וחצי בלאומית | מאור אלקסלסי
שחקני בני סכנין מודים לקהל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי