פלקושצ'נקו: "לא תכננתי לחגוג, איחלו לי ולמשפחה שלי למות"

הקשר, שכבש צמד נגד הפועל חיפה, סיפר מדוע בחר לחגוג: "לא תכננתי, אבל קיללו אותי עוד מהחימום. האמוציות יצאו ממני". קורצקי: "מקסים מנהיג את הקבוצה. אפשר להגיד שחדרה נשארה". אלישע: "היה יכול להיות גם 5:0"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה סיפקה הערב (ראשון) תצוגת תכלית מבחינתה בליגה כאשר הביסה 0:3 את הפועל חיפה, ובכך עשתה צעד משמעותי לעבר ההישארות בליגת העל. מקסים פלקושצ'נקו, דווקא נגד הקבוצה בה גדל, זכה למצטיין המשחק בעקבות צמד שערים שכבש.

"אני מאושר על הצמד הראשון בקריירה שלי, ושמח גם על הניצחון" אמר פלקושצ'נקו לאחר המשחק. "הראנו שאנחנו קבוצה התקפית מאוד וכבשנו שלושה שערים. היינו טובים מאוד על המגרש והחברים שלי עזרו להבקיע את הצמד".

הקשר התייחס גם לעובדה שחגג לאחר השערים, למרות שהוא שיחק נגד המועדון בו גדל: "האמת, לא תכננתי בכלל לחגוג. כיבדתי את המועדון שגדלתי בו. מתחילת המשחק וגם מהחימום קיללו אותי ואת אמא שלי, אני מכבד ואני מבין מאיפה זה בא, אבל כשמאחלים לי או למישהו מהמשפחה שלי למות, אז גם האמוציות יצאו ממני. לא תכננתי לחגוג ואני מתנצל בפני כל אוהד של הפועל חיפה שנעלב".

פלקושצ'נקו נגד הפועל חיפה. "לא תכננתי לחגוג" | שלומי גבאי

מלבד הקשר המאושר, גם המאמן המנצח, מנחם קורצקי, סיכם: "אפשר להגיד, הפועל חדרה נשארה בליגה. במאמץ גדול ובמשחק יוצא מ הכלל. מגיע כל הקרדיט לשחקנים והצוות שלי. מגיע למועדון הזה קבוצה כזו ותצוגה כזו. נציב עכשיו מטרות חדשות. היינו בלחץ ולא הסתדר לנו המשחק. עשינו שינוי טקטי במגרש וזה עבד. פלקושצ'נקו? כל מילה מיותרת. כל המחמאות מגיעות לו. הוא מגלה הרבה יציבות ובגרות, וזה היה חסר. הוא שחקן צעיר, אבל הוא מנהיג את הח'ברה ואני גאה בו".

על הסגל והמטרות של הקבוצה: "כשבאתי לפה, היו דיבור על לחליף את מרשל אודה, ואני הטלתי וטו על זה. ראיתי אותו וראיתי את הפוטנציאל שיש לו. הוא שחקן טוב ואני מאמין שהוא יעזור לנו עוד בעתיד. ברגע הזה, אני חושב שלא צריך להתבייש, המקום השביעי הוא מטרה שלנו עד סיום העונה".

מן העבר השני, אלישע לוי רשם הפסד ראשון כמאמן הפועל חיפה וסיכם את המשחק המאכזב של קבוצתו: "אכזבה גדולה מאוד. חושב שעשינו ניצחון גדול נגד הפועל ת"א במחזור הקודם ושיחקנו טוב. הייתה לנו הזדמנות טובה להמשיך ולהתרחק מהתחתית, לא עשינו את זה. חדרה השתלטה על המשחק ונפלנו פיזית ומנטלית. הסגל היה קצר, אבל זה לא מעניין אף אחד. בסוף זה היה יכול להיות גם 5:0".

אלישע לוי | שלומי גבאי

"לא שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק. היינו חייבים להיות הרבה יותר אגרסיביים ומחויבים. חבל שלא עשינו את זה, אבל במצב שלנו אנחנו לא יכולים לחשוב יותר מדי. זה היסטוריה, צריך להתמקד במשחק הבא. אסור להקל ראש בכל הקשור לירידת ליגה. נעשה הכל כדי להחזיר את כולם למצב אחר, מקווה שכבר מהמשחק הבא זה יקרה. כל מי שנמצא למטה צריך לעשות את העבודה בעצמנו" אמר המאמן בסוף דבריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי