חדרה חגגה הישארות והגישה הצעות לשניים משחקניה

במקביל לשמחה מהניצחון על הפועל חיפה, בקבוצה הציעו ללבקוביץ' ולגוזלן להמשיך ומקווים כי גם אודה יישאר. פערים כספיים קטנים מול קורצקי, שצפוי להאריך את חוזהו. אי ודאות לגבי פלקושצ'נקו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

במהלך תוספת הזמן, עמד ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ליד ספסל הפועל חדרה וחיכה עד לשריקת הסיום, כדי לחבק את המאמן מנחם קורצקי ולהתחיל בחגיגות ההישארות של הקבוצה לעונה נוספת בליגת העל, בזכות הניצחון על הפועל חיפה. הקבוצה מהשרון נחשבת מדי שנה למועמדת הבכירה לירידת ליגה, אבל אתמול (ראשון) חדרה עשתה שוב את העבודה בסטייל. "זה הגיע לנו כי היינו טובים ברגעים המכריעים של העונה. היינו במשבר במהלך העונה וידענו לעשות את השינויים האחרונים בכדי לשרוד", הודו בחדרה בסיום.

אחד הגיבורים העיקריים של חדרה הוא המאמן מנחם קורצקי, שהגיע לפני כחודשיים והספיק לרשום שבעה ניצחונות מאז, כאשר האחרון מביניהם היה ללא ספק המשמעותי ביותר של הקבוצה העונה. עוד לפני המשחק הצהירו במועדון כי הם לא מתכוונים לערוך פגישה רשמית עם המאמן, אך בכל זאת לאחר האימון בשבת נערכה שיחה ראשונית בין קורצקי ליועץ המקצועי אורן גולן והצדדים ייפגשו בימים הקרובים, כאשר הצפי הוא לסיכום על המשך דרכו של המאמן לעונה נוספת.

לגבי סגל השחקנים, הזרים שחתומים על חוזה לעונה הבאה הם ג'ונתן סיסה, מוחמד עוסמאן וגוסטבו מרמנטיני. טרם ברור עתידו של מרשל אודה, שממשיך להרשים וגם אתמול הצליח לכבוש את שערו השמיני העונה והציפייה היא שימשיך בקבוצה עונה נוספת.

מרשל אודה, רן קדוש | שלומי גבאי

בקרב הישראליים הוגשו הצעות לרובי לבקוביץ', שמחכה למועדונים הגדולים, וגם לחלוץ שובל גוזל. מעבר לכך, לירן רוטמן ומקס גרצ'קין יחזרו לבית"ר ירושלים, בעוד שמקסים פלקושצ'נקו ישוב למכבי חיפה. הקשר הצטיין אתמול עם צמד שערים ובניגוד לפעם הקודמת אף חגג, כאשר בסיום המשחק טען כי עשה זאת כיוון שספג קללות ואיחולי מוות מאוהדי הקבוצה בה גדל.

בכל מקרה, בחדרה היו רוצים שהקשר ימשיך בעונה הבאה, אך על פי חוזהו בכרמל הוא צפוי לקבל שדרוג בשכר, לכן בחדרה הבהירו כי לו יוכלו לעמוד בשכרו ושינסה לבקש מהירוקים להשלים אותו, במקרה שיוחלט להשאילו גם בעונה הבאה.

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי