חוגג מתחיל לצמצם את רשימת המאמנים ועוקב אחרי בן שהר

משה חוגג | ניב אהרונסון

בבית"ר חוששים מהסתבכות, מזרחי נשמע טרוד ועל אף שתרגל הרכב הבהיר לשחקנים: "עדיין לא החלטתי". אחרי פאקו ופרוסינצ'קי, הבעלים ואוחנה חושבים גם על אופציות מקומיות ורוצים להתחזק בחלוץ בכיר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים איבדה אתמול (ראשון) גם את המקום השמיני, הפעם להפועל חדרה, והפסד הערב לבני יהודה (20:00, שידור ישיר בספורט1) יצמק את הפער מהקו האדום לשש נקודות. יוסי מזרחי שוב נשמע טרוד מהמצב ולמרות שתרגל הרכב אחד במהלך האימון אתמול, הוא הודיע לשחקנים: "עדיין לא החלטתי מה יהיה ההרכב. אדע רק מחר".

הלחץ בבית"ר מגיע גם מכיוון שדרת הניהול. משה חוגג ואלי אוחנה רוצים להבטיח היום הישארות בליגה ואז יוכלו להתפנות לעיסוק גם בעמדת המאמן. במועדון הודו אתמול כי "זאת אחת העונות הגרועות בשנים האחרונות. כולם כאן רוצים לסיים את העונה הזאת, אז לפחות שיהיה עם טעם טוב. אף אחד לא האמין שבשלב כזה לא נבטיח אפילו הישארות בליגה. אם נסתבך הערב, זה יהיה רע מאוד עבור המועדון".

כזכור, לשניים יש לא מעט שמות על המדף. רוברט פרוסינצ'קי הוא אחד השמות הבכירים שהוצעו להם, אבל האחרון דורש כחצי מיליון יורו לעונה. עדיין לא ברור האם שמות כמו יוסי אבוקסיס, ריימונד אטוולד או מרקו בלבול יהיו רלוונטיים. כפי שפורסם בספורט1 בשבועות האחרונים, חוגג היה רוצה את פאקו אייסטרן, אבל זה טרם סיים את תפקידו בטונדלה. הוא מאמין כי זה המאמן הנכון והטוב ביותר לקבוצה. לגבי הרכש, ההחלטות יתקבלו בשיתוף המאמן אך מספר שחקנים נמצאים ברשימות, ביניהם בן רייכרט שנחשב לשחקן חופשי ולכן הוא מבוקש גם בהפועל באר שבע. שם נוסף שחוגג ניסה לצרף בעונה שעברה הוא בן שהר. לא ברור האם החלוץ ישוב לישראל, אבל מבחינת בית"ר מדובר בשם אטרקטיבי מאוד. לשהר חוזה לעונה נוספת בקפריסין כמושאל מבאר שבע, אבל כרגע אלונה ברקת בונה על חלוץ זר.

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

באשר למשחק נגד בני יהודה הערב, באימון המסכם תרגל מזרחי את אורן ביטון בצד שמאל, כשדגני וקריאף בלמים. בקישור תופקד עלי מוחמד לצדו של אביאל זרגרי ומרקו יאנקוביץ' בחלק ההתקפי עם רועי פדידה, עידן ורד וירדן שועה. זה יהיה מבחן חשוב עבור יאנקוביץ', משום שבמועדון שוקלים את עתידו. אלירן עטר ערך אימון מלא ויפתח על הספסל. בבית"ר טוענים כי הוא אינו כשיר במאת האחוזים.

בתוך כך, עקב החום הכבד שצפוי להיות הערב באצטדיון, עיריית ירושלים תציב מתקני שתייה וכוסות חד פעמיות לאוהדים שיגיעו למשחק (כזכור אסור להכניס בקבוקי שתייה לאצטדיון). לא פחות מ-24 קולרים ישמשו את הקהל הרחב. כמו כן, אין חובת עטיית מסיכה ביציע אך בשירותים ולובי בהחלט כן.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אוראל דגני, אופיר קריאף, אורן ביטון, אביאל זרגרי, עלי מוחמד, מרקו ינקוביץ', עידן ורד, רועי פדידה; ירדן שועה.

פאקו אייסטראן | Manuel Velasquez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי