שרון מימר בביקורת על תחלופת המאמנים: "אין סבלנות לאף אחד"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

מאמנה של סכנין התראיין ל-103FM לאחר הניצחון על כפר סבא שקירב את קבוצתו להישארות. על קרבות התחתית ("רחוק מלהסתיים"), אוסאמה חלאילה ("לא מימש 60% מהפוטנציאל שלו") וחילופי המאמנים ("תעודת עניות")

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון 0:3 על הפועל כפר סבא, אשר קירב את בני סכנין להבטחת ההישארות בליגה, המאמן שרון מימר התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למשחק האחרון, לכובש הצמד אוסאמה חלאילה ולתחלופה הגבוהה של מאמנים בליגת העל.

על הניצחון נגד הפועל כפר סבא: "ה-0:3 לא היה קל. התחלנו את המשחק לא טוב. עשינו ניצחון גדול ואחרי הגול הראשון השחקנים נכנסו ל'זון', היינו יכולים לסיים עם יותר שערים. זה היה ניצחון חשוב כי לנו היה יותר מה להפסיד מאשר היריבה. באנו עם אנרגיות טובות, ועשינו ניצחון שיקרב אותנו עוד צעד לכיוון ההישארות, אבל זה רחוק מלהסתיים".

האם אפשר להגיד שהעונה הסתיימה: "יש את בני יהודה. אם הם ינצחו את בית"ר ירושלים הם יוכלו לצמצם את הפער עוד פעם. נחכה ונראה. אנחנו גם משחקים בגביע, יש לנו עוד מטרות העונה".

שרון מימר. סכנין קרובה להישארות | מאור אלקסלסי

על עתידו של אוסאמה חלאילה, שכבש צמד במשחק האחרון: "אני לא יודע מה יהיה בעתיד ולאן עתידו לוקח אותו. אם אני רוצה ללתת לו מחמאה, אז אגיד שהוא עדיין לא מממש 50-60% מהפוטנציאל, ויש לו עוד הרבה לאן להתקדם. הוא יממש את הפוטנציאל אם הקבוצה תשחק כדורגל טוב והתקפי כמו שקורה בתקופה האחרונה. אם הוא יתקדם לקבוצה יותר טובה מסכנין אתן לו את ברכת הדרך באהבה גדולה, כי הוא ילד טוב שעובד קשה. הלוואי שיתקדם ויצליח להגיע כמה שיותר גבוה".

על "הכיסאות המוזיקליים" של המאמנים: "אני חושב שזו תעודת עניות. לא למאמנים, אלא לכדורגל עצמו. חוסר הסבלנות גורם למצב. אנחנו רק כלים במשחק הזה ואנחנו משלבים את עצמנו. לא אנחנו יוזמים את הדבר הזה. אם מאמן כמו אלישע לוי, שעשה דבר או שניים, ואני מאחל לעצמי להגיע להישגים שלו, עובר העונה שלוש קבוצות – זה אומר הכול על הכדורגל ולא על המאמנים. אין סבלנות לאף אחד, אפילו לא לאלישע שהיה מאמן נבחרת ועשה כל כך הרבה בכדורגל. מי שסובל זה לא רק המאמנים אלא כל הכדורגל הישראלי. אני קורא מפה למי שמנהל את הכדורגל יותר לנהוג בסובלנות, לתת לאנשים לייצר דרך, לייצר משהו שהוא שלך, ואז אני בטוח שהכדורגל ייראה הרבה יותר טוב".

האם בעונה הבאה סכנין יכולה להימנע מקרבות התחתית: "אם נמפה את הכדורגל בשנים האחרונות, יש את הפועל באר שבע, מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים שהן ארבע קבוצות שאמורות להיות בפלייאוף העליון בגלל התקציבים שלהן. כל שאר הקבוצות יוצאות לדרך עם מטרה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אבל רק שתיים יכולות, וכל השאר יכולות להסתבך במאבקי הירידה".

אוסאמה חלאילה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי