יוסי מזרחי: "הנקודה לא הגיעה לנו, היינו רעים מאוד במחצית השנייה"

בית"ר אמנם חזרה מ-2:0 ל-2:2 בדקה ה-94 מול בני יהודה, אך המאמן יודע שזה לא מספיק: "אלילת המזל הייתה איתנו, יכולנו להתפרק". מגבו, שכבש את שער השוויון הדרמטי: "כל אחד מאיתנו צריך להוכיח שמקומו בקבוצה"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים אמנם יצאה עם חיוכים מה-2:2 הערב (שני) מול בני יהודה, כי אפשר לצאת לא מחייך כשאתה משיג שוויון דרמטי בשנייה האחרונה של המשחק, אך הקבוצה מהבירה צריכה לעשות הרבה חושבים לגבי היכולת הדלה שלנו והעונה הרעה מאוד שהיא עוברת.

צפו בתגובות לאחר הדרמה

המאמן, יוסי מזרחי, נזכר במשחק שאימן עם תסריט דומה לזה המטורף שקרה היום: "היה חצי גמר גביע בין מכבי פתח תקווה למכבי חיפה ב-2001 עם אותו סיפור בדיוק, אבל אז הייתה הארכה וניצחנו בה 2:3".

"אלילת המזל הייתה פה", הודה מזרחי. "לא הגיעה לנו הנקודה, צריך לפעמים שהמזל יהיה איתך. בחצי השני היינו יכולים גם להתפרק. המתפרצות מצאו אותנו חשופים".

אורי מגבו | דני מרון

על הזריקה למגרש של כל הכלים ההתקפיים: "לפעמים זה משתלם ולפעמים נגמר בתבוסה. לא היה לי גם יותר מדי חומר הגנתי. פתחנו לא רע את המשחק, עד השער הראשון שלטנו. במחצית השנייה היינו רעים מאוד והחילופים היו על כל הקופה. כשהולכים על כל הקופה נראים לא טוב".

האם אפשר לנשום לרווחה מבחינת מאבקי התחתית: "אני לא נושם לרווחה. עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. לקבוצות יש עוד משחקים נגד הפועל כפר סבא שירדה. אנחנו כבר סיימנו עם כפר סבא. חייבים לשחק הרבה יותר טוב ולהיות הרבה יותר טובים"

אורי מגבו, שכבש את שער השוויון המשוגע בדקה ה-94, שיתף את תחושותיו: "טירוף. היינו עוד בדקה ה-90 בפיגור 2:0, חזרנו כמו גברים, הראינו אופי. לקחנו נקודה שמאוד חשובה לנו. עכשיו אנחנו עם הפנים להפועל תל אביב. הטירוף אחרי הגול? כשראיתי שהכדור נכנס רצתי, כולם קפצו עליי, אני לא יכול להסביר את זה. כיף לסיים ככה את המשחק. לא שיחקנו טוב היום. הנקודה הייתה חשובה לנו כדי לא להסתבך. כל אחד צריך להוכיח את עצמו כדי להראות שמקומו בבית"ר לקראת השנה הבאה. צריך לעבוד קשה באימונים לעמוד במטרות שהמועדון הציב לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי