בבית"ר ירושלים חוששים שהעימות עם לה פמיליה יתלקח

אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

האוהדים טוענים כי הבעלים מסר שמות לאבטחה ושוקלים הגעה לבית וגן: "הוא לא יכול להחליט מי נכנס, יש בית משפט". גרצ'קין צפוי להחליף את ביטון, בעוד ה-2:2 נגד בני יהודה מחדד את סימן השאלה סביב יאנקוביץ'

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים חזר יוסי מזרחי שוב על אותה מנטרה. הוא הרגיש שהשחקנים לא משקיעים ולא רצים מספיק, שמר את הקלפים קרוב לחזה באימונים, ביקר אותם בראיונות וקיווה שמשהו השתנה. דמות הרס"ר של רוני לוי, שיטת השוטר הטוב והרע של דראפיץ' וברדה וגם הדמות האבהית של יוסי מזרחי – אף אחת מהן לא הצליחה לפצח לשיטתו של חוגג את הבעיות בבית"ר ירושלים. אולי, אמרו אתמול (שני) אחרי תיקו 2:2 נגד בני יהודה, באיחור אופייני, הבעיה היא בכלל לא במאמן.

צפו בתקציר ה-2:2 נגד בני יהודה

משה חוגג עושה לא מעט חשבון נפש בימים האחרונים. בסביבתו מספרים לאחרונה שהוא שוקל להחליף את כל שחקני ההגנה, פרט לאוראל דגני, בקיץ. אורי מגבו, ששוב הבקיע שער נהדר עשוי להישאר בעקבות יכולתו במחזורים האחרונים, ורדסקה וקונטה כבר מזמן לא חלק מהקבוצה, זר יגיע במקום טל בן חיים, סנטיאגו אוקמפוס לא מצליח להתאקלם ושי קונסטנטין ואור זהבי תחת סימן שאלה גדול. אורן ביטון עשוי לצאת לעונת השאלה, כשמקס גרצ'קין יחליף אותו אחרי שיקבל חוזה לשנתיים.

זה לא הדבר היחיד שמטריד את חוגג. בית"ר הייתה רחוקה אתמול שניות ממצב שבו היא תהיה רחוקה רק שש נקודות מהקו האדום ובמועדון חששו באותם רגעים שיש סיכוי, קטן אך קיים, שהקבוצה תגיע למשחק מול הפועל חיפה כשהיא בסכנת ירידה. "כל שבוע אנשים פה אומרים שלא יכול להיות גרוע ושבוע אחרי השחקנים מוכיחים שאפשר להגיע נמוך יותר. היה לנו הרבה מאוד מזל", אמרו במועדון.

"הרבה מאוד מזל" | דני מרון

המהפכה של חוגג, אם כן, אמורה להתרחש בעיקר בחלק ההגנתי. זה לא מונע ממנו לעקוב אחר שחקנים כמו בן רייכרט או בן שהר, אותם היה רוצה לראות בקבוצה במחיר שפוי. החתמת שחקנים בכירים לא תהיה קלה בצל המדיניות אותה הוא מתכוון לאמץ בקיץ: שכר נמוך יותר לשחקנים וחוזים שמורכבים מפרמיות, מתוך אמונה שהשחקנים ירצו להוכיח את עצמם כל שבוע מחדש – אחרת שכרם יפגע בעשרות אחוזים. רועי פדידה הצעיר קיבל אתמול מחמאות על יכולתו וימשיך להיות חלק מהרוטציה עד תום העונה.

מזרחי, שאמר השבוע לשחקניו שהפסד יכול לסבך את הקבוצה, יודע שלקבוצה שלו לא הגיעה נקודה. "אני למוד קרבות תחתית, ראיתי כבר הכל. עדיין לא נשארנו", אמר אתמול לסובביו למרות פער תשע נקודות, שלושה מחזורים לסיום.

פדידה. יזכה לקרדיט במשחקי סיום העונה | דני מרון

אירוע אחד העיב על המשחק אתמול: כפי שפורסם כאן, אירע עימות בין אוהדי בית"ר למשה חוגג לפני המשחק. אוהדים, המזוהים עם ארגון לה פמיליה, טוענים כי הבעלים התערב אישית ומסר שמות אוהדים למאבטחים אותם הוא מבקש לא להכניס לאצטדיון. לדבריהם, המאבטחים בדקו תעודות זהות בכניסה למגרש ואילו אוהדים שנכללו ברשימה נשארו בחוץ. "הוא לא יכול להחליט מי נכנס ומי לא. יש בית משפט. זאת לא קבוצה פרטית של איש אחד. בית"ר שייכת קודם כל לנו", אמרו. 

בבית"ר הודו שחלק מהאוהדים נותרו בחוץ בעקבות החשש לקללות כלפי חוגג ומשפחתו. ייתכן שהארגון יגיב לאירוע בהמשך וייתכן שיגיע למחות בבית וגן ובמועדון חוששים שהעימות הזה יתלקח. אתמול, משה חוגג יצא מהאצטדיון מיציאה צדדית בליווי שוטרים שהגיעו ללוות אותו על אופנועים. חלק מהשחקנים ספגו קריאות למרות שער השוויון.

אוהדי בית"ר שנותרו מחוץ למגרש | פרטי
"בית"ר שייכת קודם כל לנו, לא לאדם פרטי" , טענו בלה פמיליה | דני מרון

לקראת שבת, תמיר עדי יחזור לסגל מול הפועל תל אביב. איתמר ניצן ייבדק היום וצפוי להיות כשיר. אלירן עטר עשוי לפתוח אם יהיה כשיר. גם מרקו יאנקוביץ' ימשיך ב-11 ואורי מגבו יחליף את ביטון. בימים האחרונים עלתה אפשרות לפיה הקשר יסיים את דרכו למרות חוזהו לעונה הבאה, אבל בבית"ר רוצים לראות איזה יכולת הוא יציג עד תום העונה. יאנקוביץ' לא מגלה יציבות והמשחק אתמול הוכיח, לפחות לחוגג, מה הפוטנציאל עליו דובר כשחתם בקבוצה. החוזה של יאנקוביץ' אמור להשתדרג בעונה הבאה ואם יישאר הוא ירוויח כ-200 אלף דולר, ולא 150. בבית"ר טוענים כי הפסקת החשמל אתמול נבעה מתקלה בארון החשמל ותיערך בדיקה חוזרת כדי שהמקרה לא יחזור על עצמו בשני משחקי הבית שנותרו עד סיום העונה.

אלירן עטר נכנס אתמול כמחליף. בבית"ר טוענים שלא היה כשיר במאת האחוזים, למרות שערך אימון מלא לפני המשחק. בקרוב אמורה להיערך פגישה בין נציגו של עטר, אבי נימני, למשה חוגג ואלי אוחנה. השחקן זקוק לעוד שלושה שערים או בישולים כדי לקבל חוזה חדש, אבל כפי שכבר פורסם כאן חוגג מעדיף לסגור איתו על חוזה חדש בסכומים נמוכים יותר וייתכן שאף יציע חוזה לשנתיים. הפועל באר שבע עדיין עוקבת אחר המתרחש. לגבי עידן ורד, חוגג נתן לקשר הבטחה אישית בשיחה בניהם כי החוזה שלו יוארך. ורד קיבל הודעה כי יוצע לו חוזה לשנתיים והוא ממתין להסכם הראשוני שיישלח אליו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי