שחקני בני יהודה בכו אחרי המשחק, אבוקסיס יישאר בלאומית?

לאחר ה-2:2 האכזרי נגד בית"ר, השחקנים של אבוקסיס הזילו דמעות והחלו להשלים עם הירידה ללאומית: "אפשר לעשות מזה סרט, אי אפשר להרים את עצמך כל פעם מחדש". גדיר עשוי לשחק נגד חדרה, ההנהלה תמכור כרטיסים בזול

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

תסריט יותר גרוע ממה שחוותה אתמול (שני) בני יהודה היא לא הייתה יכולה לחוות. מצחיק להגיד את זה, אבל אולי היה עדיף לצאת מטדי עם הפסד סולידי ולא עם הנקודה ב-2:2 הכואב מול בית"ר ירושלים. שום דבר לא היה יכול לשבור מנטלית יותר את הכתומים מאשר מה שקרה אתמול.

הכתומים הגיעו במטרה אחת – ניצחון. המאמן, יוסי אבוקסיס, עלה במערך התקפי ששלח מסר ברור לחניכיו – שלוש נקודות, אין משהו אחר. בני יהודה הייתה קרובה כל כך לעשות את זה מה שמגדיל את העצב עוד יותר. היא הובילה 0:2 במחצית, ויותר מזה, עד הדקה ה-90 (!). וכן, גם במצב הזה, היא הצליחה לאבד את הנקודות שהיו לה בידיים.

בסיום המשחקי השחקנים נשכבו על הדשא עם הפנים באדמה, חלקם הזילו דמעות, והיה נדמה שהייתה מן השלמה עם ירידת ליגה. אי אפשר לברוח מזה, ובמועדון כבר מבינים שככל הנראה יאלצו בעונה הבאה לשחק בימי שישי בליגת המשנה. אבוקסיס הבהיר שימשיך לעמוד על הקווים גם בלאומית, שכן כך סיכם עם הבעלים, ברק אברמוב, בעת חתם על החוזה לארבע וחצי שנים באמצע העונה אחרי שעזב את הפועל באר שבע.

שחקני בני יהודה מאוכזבים | דני מרון

התוצאות במחזור הזה לא ממש היו לטובת הקבוצה משכונת התקווה. הפועל תל אביב ובני סכנין ניצחו, והדבר סיבך עוד יותר את בני יהודה, שנמצאת במקום ה-13 ורחוקה כעת שש נקודות מהפועל תל אביב והפועל חיפה שנמצאות במקום ה-12 וה-11 בהתאמה. כל זאת כשנותרו 12 נקודות בלבד בקופה עד לסיום העונה. הישרדות ממצב שכזה תהווה נס שספק אם היה כמוהו, וכאמור, רוב אנשי הקבוצה כבר השלימו עם הירידה, כשרק מעטים עוד משדרים חיוביות כדי לנסות איכשהו לשמור את הקבוצה עם הראש מעל המים ואולי לעשות משהו במשחקים שעוד נותרו.

"כשספגנו את ה-2:1 זה כבר התחיל להיות מפחיד, כל הדברים הרעים שקרו העונה מתחילים לעלות בראש", אמרו בקבוצה. שחקן שיתף בתחושות הקשות: "אנחנו אשמים, אבל זה כאילו כתוב מלמעלה. כל הדברים הכי הזויים קרו לנו השנה. תסריט של עונת ירידה, אפשר לעשות מזה סרט. כולם בדיכאון, לא יודע אם יהיה אפשר להתרומם מפה. יוסי משדר שהוא מאמין וחייבים להאמין כל עוד יש סיכוי, אבל אי אפשר כל פעם להרים את עצמך מחדש, לבוא חיובי ולהתרסק. אי אפשר יותר, ירינו לעצמנו בראש, הסיוט בעונה הזאת לא נגמר".

במחזור הבא בני יהודה תחזור לבלומפילד. אחרי ארבעה משחקי חוץ רצופים, הכתומים ישחקו בבית ויארחו את הפועל חדרה. ההנהלה צפויה למכור כרטיסים במחירים מוזלים בכדי לנסות לגרום לכמה שיותר אוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה בניסיון אחרון כנראה להציל את העונה. מוחמד גדיר, שנפצע אתמול ונאלץ להתחלף, לא סובל מפגיעה רצינות ועל פי ההערכות יותר לקחת חלק במפגש מול הקבוצה של מנחם קורצקי. אם לא יהיו הפתעות, לאבוקסיס יהיה סגל מלא.

מוחמד גדיר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי