סוער בהפועל כפ"ס: בן רייכרט התעמת עם עידן שום והושעה

בן רייכרט | דני מרון

נציג הבעלים ערך אסיפה קשה בה ביקר בצורה נוקבת את השחקנים ומתח עליהם ביקורת. הקשר, שמבוקש על ידי מכבי פ"ת והפועל ב"ש, הגיב, התבקש לא לקחת חלק באימון וזעם. יעמוד לוועדת משמעת, השחקנים לא מרוצים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא נמצאת בדרך הבטוחה לירידה ליגה, ובמחזור המשחקים הקרוב הדבר צפוי להפוך לרשמי והירוקים ישובו ללאומית אחרי שתי עונות בליגת העל. נראה שהמצב המקצועי הקשה מחלחל גם לחדר ההלבשה.

כבר זמן רב ששחקנים בקבוצה לא אוהבים את הביקורת המתמשכת מצד ההנהלה על תפקודם במגרש. הבוקר (שלישי) המצב אולי הגיע לשיאו, עם השעייתו של בן רייכרט. הכל החל באסיפה קשה שקיים נציג הבעלים, עידן שום, שמשמש גם כעוזר המאמן של רביד גזל מאז פיטוריו של אלישע לוי.

שום העביר ביקורת על השחקנים בתורות, הלין בפניהם על כך שזכו לתנאים כלכליים טובים בחוזיהם ולא החזירו במגרש. הוא אף מתח ביקורת על כך שלטענתו שחקנים מסוימים לא מיהרו לחזור מפציעות אל המגרשים.

עידן שום | אודי ציטיאט

בשלב מסוים, רייכרט הגיב לדבריו של שום. כתוצאה מכך, נציג הבעלים הוא לקשר לא לקחת חלק באימון. בשלב זה, רייכרט זעם והדברים הפכו לקטלניים, כשנוכחים במקום סיפרו שאם הדברים לא היו נרגעים – העימות יכל להפוך לחמור אפילו יותר. לבסוף, רייכרט נשלח למקלחת מוקדמת ולא נטל חלק באימון, כאשר הוא צפוי לעמוד מחר לוועדת משמעת במסגרת המועדון.

רייכרט, שלא ימשיך בעונה הבאה בכפ"ס כמובן, מבוקש על ידי מכבי פתח תקווה, אך גם בהפועל באר שבע עוקבים אחריו לעונה הבאה. הקשר ינסה קודם כל למצות את המשא ומתן עם הקבוצה מבירת הנגב לפני שיישב עם המלאבסים.

בן רייכרט | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי