רייכרט התנצל על מעשיו והושעה עד קבלת החלטה

העימות החמור באימון מסעיר את הפועל כפ"ס, שעשויה לרדת רשמית לליגה הלאומית בסוף השבוע. הקשר הגיע לשימוע מלווה ביו"ר ארגון השחקנים והביע חרטה בעקבות התנהלותו מול נציג הבעלים

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא עדיין סוערת בעקבות העימות החמור בין עידן שום לבן רייכרט באימון שנערך ביום ראשון בבוקר, לאחר ההפסד 3:0 לבני סכנין שכנראה חרץ את גורל המועדון בליגת העל.

כפי שפרסמנו אתמול, נציג הבעלים ועוזר המאמן בשבועות האחרונים החל את האימון באסיפה טעונה בה את יכולת השחקנים, כאשר הדברים גלשו גם לאימון שלאחר מכן, כששום ביקר בעיקר את השחקנים הפצועים שלא מיהרו לחזור ואמר להם שייקחו את כספם מהביטוח הלאומי.

בשלב זה, רייכרט התפרץ לדברים ואמר לו: "למה את אחיין שלך לא שלחת לביטוח לאומי? כבר חודשיים הוא פצוע בשריר החשק". בשלב זה, הדברים התחממו, רייכרט הוצא מהאימון ובמקביל החל עימות חמור מאוד וחילופי קללות בינו לבין נציג הבעלים. שחקנים שנכחו באימון היו בהלם מהנעשה וסיפרו כי הופתעו לשמוע קללות כמו"א**ין אותך" שנאמרו אחד לשני.

בן רייכרט | אודי ציטיאט

רייכרט עצמו הגיע היום לוועדת המשמעת הפנימית שנערכה לו בליווי יו"ר ארגון השחקנים, מושיקו מישאלוב, התנצל על מעשיו (אך לא על תגובתו בכל הנוגע לביטוח לאומי וטום שלח) והושעה מפעילות עד קבלת החלטה שתתקבל בימים הקרובים. יש לציין שבוועדה לא נכח עידן שום, אלא היא נערכה בנוכחות המנכ"ל משה קצב ועורך הדין של המועדון.

לצד טענות השחקנים על האסיפה הקשה של שום בה הטיח ביקורת ישירה במספר שחקנים, יש מי שבמועדון בוחר להעביר אצבע מאשימה גם לכיוון השחקנים עצמם: "הם לא קיבלו משכורות ותנאים? עכשיו קל להם לזרוק הכול על המערכת. כל אלה שמניחים את האחריות על הניהול-בוא נראה כמה מהם ייקחו בשנה הבאה בליגת העל".

בעניין אחר, אם לא די בצרות, הפועל כפ"ס תפגוש בשבת את מכבי נתניה באצטדיון המושבה, במשחק שעשוי להוריד אותה ליגה באופן סופי. מי שצפוי להיעדר מההתמודדות הוא הבלם עומר דנינו, שקיים חשש גדול שסובל ממתיחה בשריר האחורי. דנינו נפצע במשחק בשבת מול סכנין וצפוי לעבור מחר צילום על-מנת לקבל תמונת מצב ברורה יותר.

עידן שום | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי