"אנחנו חייבים לקחת את המשחק הזה": דריכות שיא בהפועל חיפה

הקבוצה מהכרמל תארח את בני סכנין (שבת ב-18:00) ותקווה להתאושש מהמפלה מול חדרה ולהשיג שלוש נקודות שיקרבו אותה להישארות. והבה יחזור להרכב של אלישע לוי, שערך לשחקניו ערב גיבוש

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה נשמו לרווחה לאחר איבוד הנקודות הדרמטי של בני יהודה מול בית"ר ירושלים, תוצאה שהעמידה את הפער של הקבוצה מהקו האדום על שש נקודות כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. כעת, לאחר המפלה מול הפועל חדרה, אלישע לוי וחניכיו יארחו את בני סכנין (שבת ב-18:00) וינסו להשיג ניצחון ביתי שיהווה צעד גדול בדרך להישארות. "זה משחק שאנחנו חייבים לקחת", הבהירו במועדון.

במהלך השבוע ניסה לוי, שכידוע ימשיך במועדון גם בעונה הבאה אם יצליח להשאיר אותו בליגה, לעודד את שחקניו לאחר ה-3:0 הצורם נגד חדרה והפועל חיפה אף ערכה ערב גיבוש מיוחד, כשהמטרה הייתה לרומם את מצב רוחם של השחקנים לקראת הישורת האחרונה של העונה. מבחינה מקצועית, המאמן ייאלץ להסתדר ללא מיקי סירושטיין, עידו שחר, רוסלן ברסקי ונס זמיר הפצועים. מנגד, בן והבה יחזור להרכב של לוי וגיא משפתי ישוב לסגל. לעומתם, עדן בן בסט ייעדר בשל הרחקה.

אלישע דיבר לקראת המשחק הקרוב ואמר: "אחרי המעידה שלנו מול הפועל חדרה אנחנו שמחים לחזור הביתה ומתחילים סדרה של שלושה משחקי בית. זה הזמן לתת פוש אחרון ואני מקווה שהקהל שלנו יגיע, יתמוך בנו ויעשה כל מה שצריך ביחד איתנו כדי להשיג תוצאה טובה מול סכנין".

התבוסה של בני סכנין בגביע מול בית"ר תל אביב/בת ים: "אני לא חושב שההפסד שלהם מייצג משהו כי הם היו במומנטום טוב לאחרונה בליגה וזה קורה בכדורגל. אנחנו מסתכלים על עצמנו וצריכים לעשות את העבודה בעצמנו".

בן והבה | מאור אלקסלסי

לפני המשחק תקיים הקבוצה טקס לכבוד הצוותים הרפואיים בבתי החולים בעיר, ‏שעבדו ימים כלילות במהלך משבר הקורונה. שחקני הקבוצות יעלו למגרש עם חולצות הנושאות את הכיתוב: "מצדיעים לצוותים הרפואיים". בנושא אחר: לראשונה העונה תאפשר הפועל חיפה בדיקות מהירות לפני המשחק, מה שאומר שילדים מתחת לגיל 16 יוכלו להגיע לסמי עופר.

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, יהב גורפינקל, לירן סרדל, גל אראל, סער פדידה, חנן ממן, וויליאם אגאדה, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי